![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kaffe, nyheter og enda litt mere kaffe før vi nok kommer oss ut på en tur i Gjøviks gater. Ha en bra lørdag der du er!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Gutta og espressomaskinen er på...... Planen er en tur i bakken i formiddag, så får man se hvordan det går. Sist gang ville 3 åringen rett på "afterski"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() Ha en ekstra best lørdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. I god småbarnsstil så betyr sent i seng tidlig opp, men humøret er godt og leker ligger utover hele stua.
Får vel få til en luftetur innimellom montering av bilseter, sykkelvogn og rydding av enorme mengder emballasje |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Da er kona kjørt til toget for en liten Oslotur med min søster, hvilket betyr at jeg har heimen for meg selv. Ikke så dumt når det er så mye sport på TV som det er i dag. Fjernsynet er allerede fyrt opp og 15 km med skibytte surrer i bakgrunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Bangkok. Her har en vert ute å spasert på formiddagen.
Nå nytes ettermiddagen ved bassenget, første dagen av våre 10 netter her hvor jeg faktisk har tid til å slappe av ved bassenget så lenge jeg ønsker. Snart serveres det en beefburger som blir lunsj. Ha en glitters lørdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Madrid. Transit på Cdg i går kveld fungerte fint. Gatemanager i Cdg offet seg mye over folk som ikke hadde fylt inn korrekt skjema til Spania. Det ble faktisk sjekket ved ankomst MAD så det hadde han god grunn til. Taxi fra Mad til byen fungerte fint. Flat takst på 30 euro virker det som. Fikk i går kveld tatt årets første utepils. Var ok temperatur til at man kunne sitte ute. Får vel se hva byen har å tilby i dagslys etterhvert
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tralalbom fra Lillestrøm. Her har man rukket en tur på bortekontoret for å jobbe med spilling av Infected Mushroom. Og så har man pakket til tur i morgen.
Snart venter pizzabaking med oversmurfadoren. Ha en super lørdag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Santa Monica. Ni timer søvn og mimrer allerede over gårsdagen. Føler vi kom for en time siden og at vi har vært her en måned. Middagen går var på lokale stripa og virker som Water Grill er en ganske upscale på klientellet, servicen og prisene. Et fantastisk sted med ufattelig god mat og herlig betjening. De små mente de så kjendiser jeg aldri har hørt om.
Nå er det bort til Malibu for frokost og et besøk på Getty Villaen. Blir nok mye basseng i dag og i kveld er det Casa Vega reservasjon. Ser ut som en sinnsyk sjappe hvor blant annet Al, Brad og Leonardo gaflet mat på Once Upon A Time In Hollywood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Men uansett, en veldig grei plass.
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God kveld fra Trondheim. Er det meg eller har flyprisene gått ned? Sitter å ser på sas for en helg i mai. Pluss til 829 og fo il 629? Det må da være billig for en svipptur til oslo? Long time no travel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Viktig å hvile litt også.. artig klientell ved bassenget her nå sa det er helg. 97% amerikanere med store klokker, hvor samtlige skvatt når telefonen mim ringte. (Har arabisk bønnerop som ringetone)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 9 | 17-10-2020 17:03 |
God søndag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 24 | 29-06-2020 19:55 |
Glad lørdag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 5 | 22-02-2020 08:34 |
Glad lørdag fra Gjøvik | EB | Flyforum | 10 | 13-10-2018 18:31 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |