Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Temporary capacity due to engine related airworthiness directive being published by the FAA in America requiring comprehensive checks.Air Baltic har i dag, 5. november, været ude og lufte en A220 (YL-AAR) for SAS.
Den har været på SK751/752 CPH-WAW-CPH, SK1673/74 CPH-BER-CPH og skal senere på SK1593/94 CPH-BRU-CPH.
Nogle der kender årsagen?
Ser ut som airBaltic er tilbake for SAS igjen. YL-CSD har fløyet ut fra CPH fra i dag søndag
Utrolig at dette er lov.
Hvorfor skulle det ikke være lov? AirBaltic har vel fløyet for Lufthansa også…selv har jeg fløyet både nederlandske, italienske og slovakiske selskap på Norwegian sine ruter. Finnair flyr vel også for Widerøe…og noen ganger flyr Widerøe for Finnair.
Tidligere kunne selskapene gjøre dette uten å informere passasjerene om det. Nå må de informere om det i bestillingsprosessen (evt ved endringer). Så kan man velge om man vil booke/være med eller ikkeUtrolig at dette er lov.
…og i dag har vi fløyet «Lufthansa CityLine for Lufthansa». Skal vi tippe at de som jobber ombord på Lufthansa CityLine har andre betingelser enn de som jobber i Lufthansa?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.