Flyprat


Go Back   Flyprat > TripReports

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-02-2021, 04:42   #1
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
United Heimreise frå USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Er litt på potta med Trip Reports da eg har to, snart tre turer til eller frå USA som eg ikkje har skreve enda – begynner med den første av desse

Trip Report frå dei seks første turane finnast på desse linkane:
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19
Utreise til USA 17. August 2020 under COVID-19
Heimreise frå USA 26. September 2020 under COVID-19
Utreise til USA 28. Oktober 2020 under COVID-19

Alle desse har vert ganske så like routing med AES-OSL-AMS-ATL-MOB og motsett vei heimover, utanom en tur som gjekk via OSL-CDG-ATL

Denne siste turen derimot blei heilt annerledes kor verken ATL, AMS, Delta eller KLM var innblanda. Grunnen til det var at båten gjekk ut på jobb i Gulf of Mexico ca. ei veke før det var heimreise som da igjen betydde at det blei bytte med helikopter denne gangen

Vanlegvis flyr vi med Bristow frå heliporten i Galliano utanfor New Orleans, same heliporten som i filmen «Deepwater Horizon» Sidan Bristow har blitt slått saman med ERA, så blei vi denne gangen tilbyd helikopter frå ERA som flyr frå Houma. Var litt diskusjon fram og tilbake kva helikopter vi skulle bruke da stod mellom to AgustaWestland AW139, N811TA som kunne ta 2800lbs begge veier, eller N109DR som kunne ta 2600lbs

Før vi fikk vite avgangstider frå Houma, blei flybilletter booka frå New Orleans etter kl. 18:00 som er for seint til at man kommer seg til Europa den dagen. Dermed var plana overnatting på hotell før eg skulle fly MSY-ATL-AMS-OSL-AES neste dag med DL, KL og SK

Ut frå vår payload etter at vi hadde sjekka inn alle dagen før, blei det N811TA som var satt opp med ETA 0635 onsdags morgon. Vi ville da komme så tidleg til MSY at man kunne unngå overnatting og fly heim same dag, eg blei da booka om til MSY-IAD-FRA-OSL-AES med CO, LH og SK

UA291 ECONOMY 02DEC MSY-IAD 13:20-16:41
LH419 ECONOMY 02DEC IAD-FRA 18:00-07:55#
LH860 ECONOMY 03DEC FRA-OSL 09:50-11:50
SK1326 BUSINESS 03DEC OSL-AES 17:10-18:10

Etter fem veker om bord ser man alltid fram til byttedagen og Crew Change

N811TA inn for landing på «SPC» for å droppe av Onsigners, deretter gjekk den tom til en nærliggande plattform for å fule da vi ikkje tilbyr det



N811TA inn for andre landing for å hente oss Offsigners


AgustaWestland AW139 er et greitt helikopter å fly med, 3 rader med 4 seter kvar, vi var 10 samt endel bagasje som vi måtte ha i dei to ledige setene også for å få plass til alt. Alle måtte ha munnbind på samt at det var satt opp en enkel vegg mellom pilotane og vi passasjerar

Flyturen inn til Houma tok. ca. 1 time kor vi fløy over sumpen




Ankomst Houma Terrebonne Airport som også PHI flyr mange helikopter ifrå


ERA sin helikopterbase


Kor det andre aktuelle helikopteret, N109DR stod parkert




Samt mange andre variantar deriblant N547WM som er en Sikorsky S76C++


Vel parkert og ute av sjølve heliporten måtte vi vente 5-10 min på bagasjen før vi tok fatt på turen til MSY som tok ca. 55 min


Nærmar seg New Orleans med bru over Mississippi…


…med en del skipstrafikk under


Louis Armstrong New Orleans International Airport har fått en ny flott terminal som opna 6. November 2019 motsett side av flyplassen i forhold til der kor den gamle låg

Som venta var det lite folk som sjekka inn ved United denne dagen, vi blei bedt om å bruke automatar


Etter at innsjekking var ferdig, bar det rulletrappa ned til Sikkerhetskontrollen


Med lite passasjerar gjekk denne relativt raskt å komme igjennom


Vi hadde no reist nokre timer så var på tide å få seg litt lunsj, ikkje alle spiseplasser som var åpne men vi fann Dooks Burgers…


…som solgte, ja nettopp Burgers 


På vei til vår C-piren var vi innom Shake Shack for å kjøpe med litt niste på flyet til Dulles
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2021, 04:46   #2
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
United Re: Heimreise til USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Litt folk ved gate C7 som to skulle reise ifrå til EWR, og frå C9 kor vi fem skulle reise i frå til IAD. Dei tre siste fly noke seinare til IAH


På vei om bord i United sin N78540 som er en Boeing 737-824WL


Før takeoff var det litt mas på PA om at man kunne oppgradere til Economy+ for $120. Med ca. 40 passasjerar i Economy, 5 i Economy+ og kun nokre få i Business, var det meir en plass til alle så ingen beit på det tilbodet

Eg satt på sete 22D som skulle tilseie på SAS sine 738 bak vingen, men hos Continental hadde dei hoppa over seterad 5, 6, 13, 16, 17, 18, 19 slik at 22D var over vingen


Vi hadde push back 8 min før rutetid og kom oss i lufta 11 min seinare for en tur som var berekna i dag til 1 time 47 min

Servering var i form av utdeling av «All-in-one Snack Bag»…


…etterfylt av drikketralle


Litt ut i turen blei det voldsomt til aktivitet bakarst i flyet da en passasjer fekk et astma anfall kor det blei spurd etter lege om bord, noko det var. Etter ei stund gjekk en pilot bak for å hjelpe til etterfølgt av en til 10 min seinare. Lurte på kven som fløy flyet nå, men det visste seg at begge var piloter off duty som passasjerar på flyet, men i uniform

Gjekk visst med alle flasker med oksygen som var om bord og vi fekk prioritert landing slik at vi landa 20 min før rutetid

Winglets


Nokon som kjenner til kva bygning dette er ved IAD?


Nesten nede


Ved gate fekk vi beskjed om å vente til brannmanskaper ved vedkommande av flyet først før vi. Tok litt tid å klare gjøre pasienten, så gate agent var om bord og slapp av rekke for rekke mens han følgde med når dei var klare bakarst. På denne måten tømde han til og med mi seterad for resten måtte vente

Vår ankomst gate mens eg venta på resten av reisefølgjet


På Terminal C ved Washington Dulles International Airport var det litt folk denne kvelden


Vi skulle vidare frå Terminal B så tok toget dit






Ikkje heilt rett, var dagens fjerde heliport/flyplass allereie


På Terminal B var det tomt og lite passasjerar


Nokre få butikkar opne, men da utan kundar


Enda meir tomt


Wendy’s var åpent for en liten matbit før flyturen


Var flight skulle gå frå B45, var lite folk der men blei etter kvart mange ombord


Vår neste flight skulle gå med Lufthansa sin D-AIKK som er en Airbus A330-343X (vanskeleg å ta bilde av den)
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2021, 04:51   #3
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
United Re: Heimreise til USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Var ca. halvfult om bord kor eg hadde sete 39D. 39E var ledig mens 39 F og G var tatt i resten av 4-seteren

Etter Boarding Completed, så oppdaga eg at 37D til 37G var ledig så flytta meg raskt over der og dermed kunne ligge relativt greitt der resten av turen

Vi hadde push back 7 min før rutetid og kom oss i lufta 19 min seinare for en tur som var berekna i dag til 7 timer 19 min








Etter bare en halvtime var det middagservering, Pasta med sopp til alle som var heilt OK med ei veldig god sitronkake til dessert, brus frå 1.5 liter plastflasker


Før timen hadde passert, hadde dei vert rundt med drikkevogna en gang til, samla inn alt rusket og av med lys

La merke til at Galley bak var avstengd med mørke gardiner så der var det nok «Zugang strengstens verboten»

Eg sov godt i ca. 5 timer der eg låg, ca. en time til kom lyset på og 20 min etter det frukost som var fire fruktbiter, liten muffin, eplejuice og te


Her måtte man være raskt å ete og drikke for etter 8 min var det av med lyset igjen, kvarter etter kom Kaptein Dennis Jung på PA og ca. 30 min før landing starta vi nedstigninga


Før landing kom Purser med ei laaaaaaang avhandling ang. COVID-19 kor vi skulle forlate flyet Row-by-Row noko som er vanleg nå i desse dagar


Etter 7 timer og 16 min i lufta landa vi veldig myk, før ei plutselig hard bremsing. Litt usikker på om ankomst gate var C54 eller Z54?


Neste fly skulle gå frå Terminal A og sida vi hadde litt tid til neste flight rusla vi litt rundt samt kjøpte oss en svindyr kaffi

Flyet videre til Gardermoen skulle gå frå A17 med D-AILU med LU-sticker som er en Airbus A319-114


Denne fekk teknisk så vi fekk beskjed om å få til A24 for buss til et nytt fly. Etter å ha venta der 10 min, var det tilbake til A17 for buss frå den gaten. Etter kvart blei D-AILU taua vekk, såg den igjen seinare utanfor en av vedlikehalds hangarane til LH. Ny avgang var satt til 10:30 som var 40 min seint

Sosial distanse var viktig ved Boarding, på bussen stod man som sild i tønner


Etter 10 min med buss kom vi fram til stand V266 kor Lufthansa sin D-AILA, som også er en Airbus A319-114, venta








Satt på sete 16A som er rett bak vingen. Ny avgang var nå 10:45, men kom oss ikkje i lufta før 11:15


Servering var en KitKat og drikke


Kun 55 passasjerar om bord på turen som tok vel 1.5 time til OSL kor vi parkert ved gate E13/F23
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2021, 04:52   #4
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
United Re: Heimreise til USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Ned til enden av bygget for Grensekontroll og så Tax-Free som var som vanleg tom








Lite passasjeren i Sikkerhetssjekken…


…deretter rett til SAS sin inneriks lounge for en etterlengta dusj!


Turen siste gang i lufta var frå Gate 4 med LN-RGI som er en Boeing 737-883WL


10 min forsinka pga venta på purser som kommer inn på B6, enda mere forsinka pga måtte de-ice så kom oss ikkje i lufta før 17:24

Men med bare 37 min i lufta denne seine ettermiddagen, gjekk det veldig fort til Vigra


Så bar det heim i taxi og nok en 10 dagers karantene = 44 dager i karantene i 2020
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2021, 12:25   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator
 
Someone's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 62,631
Default Re: Heimreise til USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Takk for nok en nydelig rapport

Bygget du ser på IAD er Steven F. Udvar-Hazy Center, som er endel av National Air og Space Museum. Og som kan anbefales en tur til. Et par bilder derfra her (delvis ødelagt av fotobøtta)

https://airandspace.si.edu/udvar-hazy-center
__________________
Upcoming flights - 2024 JUN: OSL-MAD-LIS (IB) JUL: LIS-CDG-OSL (AF) OCT: OSL-FRA-DEN-LAS-DEN-FRA-OSL (LH/UA)
Since 1/1/2006
Someone is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2021, 22:28   #6
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
Default Re: Heimreise til USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Takk takk - En tur til diverse flymusum i USA står høgt på lista over things to do!
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2021, 21:18   #7
Fnate
ScanFlyer Ununoctium
 
Fnate's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,140
Default Re: Heimreise frå USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Tusen takk for nok en flott Coronarapport. Er forøvrig imponert over at det ikke står en øl i bildet på samtlige måltid etter 5 uker på altså. Det hadde det nok gjort hos meg
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2021, 09:40   #8
darkcho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,679
Default Re: Heimreise frå USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Takk for reisebrev som alltid. Topp at du deler. Får maks lengsel etter interkontinentale flighter igjen
__________________
darkcho is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2021, 03:06   #9
LN-REF
ScanFlyer Gold
 
LN-REF's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: Langevåg
Posts: 1,769
Default Re: Heimreise frå USA 2. Desember 2020 under COVID-19

Skulle egentlig fly pendlerruta MOB-ATL-AMS-OSL-AES idag, men er utsatt til neste veke engang pga min avløser ikkje fekk passet med det nye US Visum tidsnok i retur...
__________________
LN-REF is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Utreise til USA 28. Oktober 2020 under COVID-19 LN-REF TripReports 4 05-12-2020 22:59
Heimreise frå USA 26. September 2020 under COVID-19 LN-REF TripReports 11 12-10-2020 13:38
Heimreise frå USA 5. Juli 2020 under COVID-19 LN-REF TripReports 19 19-09-2020 13:50
Utreise til USA 26. Mai 2020 under COVID-19 LN-REF TripReports 9 30-07-2020 13:49
Heimreise frå USA 15. April 2020 under COVID-19 LN-REF TripReports 9 04-05-2020 13:37


All times are GMT +2. The time now is 16:11.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.