![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Jeg prøvde å gjøre et søk på scanair sidene angående spanair sine latterlige billige business biletter mellom Spania, Sverige og Danmark. For en stund siden mener jeg å ha lest en trip report om en som hadde en slik bilett. Han var på CPH og skulle ordne seg boarding kort for CPH-Spania, men dama i SAS skranken skjellte han ut og sa at det er ikke mulig at business biletten er SÅ billig og hun hevdet at det var noe galt med reservasjonen. Noen som har erfaring med disse bilettene? Er de pain in the ass, eller får man det man betaler for automatisk? Noen som vet hviklen bookingklasse de bruker? Er det Z? Takker for info!! LN-KMS Sydney, Australia |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Litt usikker på hvilken billettype dette er, men jeg har reist fra Madrid til Købehavn til en meget gunstig pris. Jeg bestilte ført en vanlig lavprisbillett, og før jeg var ferdig å kjøpe den fikk jeg beskjed om at jeg kunne få businessclass om jeg betalt noen hundrelapper ekstra.
Turen var flott og meget god service ombord av spanske og svenske vert/-inner. Forøvrig imponerende at en fikk opp norsk språk på innsjekkingsautomatene i Madrid automatisk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
De gangene jeg reiser senere på dagen fra CPH, ber jeg skrankepersonalet ringe JK for å bekrefte type billett. Ønsker du mer informasjon vedr. dette problemet er det bare å spørre ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|