![]() |
|
![]() |
#1 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her våknet en alt for tidlig og andre kopp med kaffe er på vei ned og nyheter er skummet gjennom. I går fikk en lagt inn 9 nye bookinger med bolaget og med det er de fleste reiser ut året i boks.
Ha en super mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Ute av den selvpålagte karantenen:-) Enn så lenge kun to smittede på Røros siden 12. mars...så det er nok trygt å reise fra Oslo til Røros i morgen. Nå hjemmekontor ut dagen. Ha en bra start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Det måtte nødvendigvis bli sykkel til jobb i morges da Kolumbus grønne står. Men det gikk aldeles fint det og. Ha en god dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Litt småsnufsete som jeg alltid er på denne tiden av året, så bortekontoret i morgen utgår nok. Får ringe korona-telefonen og høre om de har lyst til å stikke en pinne i nesa på meg eller om jeg bare skal chille hjemme. Siste del til nye stasjonære PCen kommer i dag, så skal nok klare meg hjemme litt uansett
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1 på vei til kontoret. Luksusmorgen med bare et barn hjemme, så fikk både sovet litt lenger og var ut døren før beregnet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen og fra hjemme kontoret. Her blir det travelt, klar for flere digitale møter i dag.
Ingen flyplaner for hverken oktober eller november, i det ar de fleste land er røde grunnet KORONA og dermed blir det ingen reiser- Ha en flott mandag, du også. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Gjemmekontoret er åpnet, men det må nok byttes ut mot bortekontoret i løpet av dagen. Blir vel sikkert litt å gjøre i dag også. Ellers ikke de store planene. God mandag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag.
Når jobb-pc’en ikke harvet på på over en uke, må den visst oppdateres. «Utsett-knappen virker ikke, og det må visst skje på et tidspunkt som helst ikke passer. Er altså tilbake på jobb etter over en uke ferie. Har gått overraskende bra. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra SJs lokaltog fra Melhus til Røros, der skal det slås ihjel noen timer før AirLeap tar meg ut på neste etappe til Oslo Lufthavn. Spent på hva avgangshallen på flyplassen på Røros kan tilby meg, ved ankomst på torsdag så den ikke stor ut men størst er ikke alltid best. Ha ei super uke
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra høstfjellet. Nydelig rakfisk i går og en litt vel lang sauna i går gjør en ganske dehydrert men er ved godt mot. Begynner å savne Oslo litt allerede, men blir nok til onsdag da Svigers kommer i morgen og jeg skal prøve å imponere på kjøkkenet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Sitter på terassen med morgenkaffen og lurer på hva jeg skal finne på i dag. Skjønt, kyllingen til bikkjemat koser seg allerede i trykkokeren, så først må bikkjematen ferdigstilles.
Ser ut til å bli en grå dag, så tror jeg ligger lavt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra bortekontoret. Ser det presser seg på med heftigere coronaregler igjen nå. Lover ikke bra for alle tanker om spennende påfunn fremover.
![]() Makan. Ha en fin en
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Akkurat hjemme fra en tur i spritsjappa, og la merke til at de hadde indisk maltwhisky. Tankene gikk selvfølgelig til møkkete vann fra Ganges, men på etiketten sto det sto masse svulstige ord om fjellluft og -vann fra de himalayiske høysletter, så jeg er muligens på villspor.
Noen med erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja jo forresten, Røros er vist en pen by. Huska ikke mye fra forrige besøk i ca 2002/2003. Absolutt vært en omvei på vei til/fra Trøndelag Men ja ikke forvent 7 stjerners lounge ala Dubai på flyplassen så Fnate, bruk Værnes du på din reise. Lovet sjappa med noen kule t-skjorter midt i byen å komme tilbake hvis de lager flymotiv, ble bare en t-skjorte med litt tekst om øl på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Vurderer det .. men først må jeg knekke de to Speyside jeg kjøpte på salg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag, siste morgen i Mumbai | Futura | Flyforum | 20 | 03-02-2020 05:18 |
God morgen på denne siste fredagen i juni | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 29-06-2018 13:36 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 16 | 16-04-2018 15:09 |
God torsdag morgen...11. september! | EB | Flyforum | 36 | 12-09-2008 10:00 |
God mandag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 16-01-2006 18:46 |