![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Snart kaffe med et par kunder før det blir felles frokost. Solen skinner og da blir det nok en bra tur eller turer på bena i løpet av dagen. Gratulerer med dagen til Someone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra SK4105. Greit å ha gratis Wi-Fi, første fordelen jeg har fått benyttet meg av med EBG, fast track var stengt i BOO, og ingen priority boarding mens covid herjer verden.
Kjørte ned til Bodø fra Alta på lørdag, skal ha bilen på service der mens vi feirer bryllupsdag og koser oss så godt som mulig med sosial avstand. Multireima tok for øvrig kveld i går, så må få den bytta i samme slengen. Første gang etter pendlinga i vinter at jeg flyr, så litt uvant å bruke munnbind, men venner oss vel til det... Ha en fin en! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morgen fra Groruddalen og hjemme kontoret, i dag blir to digitale møter eller noen mere kundekontakt via telefonen.
Ha en flott sommerdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad stasjon, hvor L1 snart dukker opp. Tilbake til doble togsett og kvartersruter fra i dag. Den årlige sjekket hos tannlegen står for tur, men hjemme ligger det både en Côte de Beouf og franske bobler klar for i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra tåkeheimen på SVG. Hjemme var det nydelig vær, med sol og greier, mens her på Sola er tåken tykk som graut. Det ventes på sk4154 til BGO. Blir først å avlegge opphavet en visitt før kveldsjobbing.
Ha en fantastisk mandag ![]() Edit: SAS IT slår til igjen. Får ikke boarding card i APP og i gate virket ikke leserne, her var det manuelt, navnet ditt takl... Last edited by Ruby; 10-08-2020 at 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgenkvist fra Gaustad. Egentlig føler jeg meg litt generelt forvirret i dag. Helgen har på et vis bare vært i tåkeheimen. Det er som om dagene bare har seilt avgårde uten at jeg helt har fått det med meg, og så plutselig sitter jeg her igjen med kaffe, en gris med fiskestang, morragretten elefant og masse eposter. Oppdaget først nå at jeg ikke har åpnet jobbmailen siden fredag ettermiddag.
Pussige greier Ha en fin en
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God mandag fra jobben. En kollega har blitt eldre, så her er det kake. Ellers rykket bookingfingeren i helgen. Egentlig var den en ide som dukket opp fordi jeg nesten hadde nok poeng til en natt hos Nordic Choice (på de billigste hotellene), så jeg tenkte at turen bare skulle bli noe av om den ble "gratis". Så fylte jeg bensin for å få Trumf, og så fylte jeg ikke nok, og så fylte jeg litt mer bensin for å få nok til å overføre til å overføre til Choice, men da Trumf-poengene ramlet inn i dag, og jeg fikk overført, så var det visst fortsatt ikke nok til å vippe meg opp på de magiske 7500 poengene (å regne ut hvor mye bensin man trenger på forhånd, er visst oppskrytt). I mellomtiden har hotellet blitt utsolgt for alt annet enn suiter, så de har neppe rom til den laveste poengprisen uansett, så jeg booket da heller et annet hotell for cash, i en helt annen by. Deretter booket jeg togbillett hvor jeg allerede i bookingøyeblikket vet at det også blir buss for tog deler av strekningen. Alt sammen urefunderbart, så da er jeg nødt til å dra. En god en ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nam nam!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
![]() Ellers god morgen fra et solfylt Skaun! Hjemmekontor hele uken, fruen skal til Ålesund på jobb noen dager så da blir det fotball og junkfood på kveldstid. Nam nam Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Så noe om boardingkortproblemene på en internside før helgen. Det dreier seg nok om en bug eller snag. Sikkert en upgrade som gikk skeis. Men det skal være mulig å få det ut via nettstedet.
G’mårgen. Går løs på andre ferieuke med hevet hode. Ferdig med mp3-samlingen. Vurderer å ta en økt med rescanning av gamle bilder. Gresset nærmer seg også klippeklart igjen. Kanskje i morgen. Heldigvis er pleiersken til svigerbeistet tilbake ... Kanskje bade katta for avvekslingens skyld .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Dæven nå pøser det ned her, gitt. Fint, da klarer tomatene seg selv i dag.
Og jeg tror nok jeg lar katta være. I may be an idiot, but I’m not a fool ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 20 | 03-08-2020 16:15 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 14-07-2020 08:50 |
Glad mandag fra Røros... | EB | Flyforum | 10 | 14-10-2019 17:47 |