![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
For cruise i middelhavet får man nå opptil 86% prisreduksjon. Pass bare på å få utvendig lugar for det vil være kjipt å bli satt i karantene på et innvendig rom.
https://www.nettavisen.no/okonomi/na...423932365.html Andre gode eksempler?
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alaska Airlines med $99 til Hawaii og $29 ned langs vestkysten. Dette er priser vi ikke har sett på veldig lenge.
Her på østkysten er imidlertid det meste ved det gamle foreløpig .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis man vil bremse smitten, så er det en dårlig ide med mange folk som reiser rundt.
86% rabatt på cruise er unektelig forlokkende. Men prisene i tabellen blir jeg ikke helt klok på. Startpris på $1400 for 7 netter i mars hos MSC Grandiosa. Nei, her er det noen som trikser med tallene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
|
![]()
Lot Business CPH-SIN t/r for 5800kr i juni
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
<mod>
Før dette skjærer mer avgårde (det er allerede ryddet) - hold denne tråden kun til gode tilbud så går det bra. Det er et par andre tråder for corona-diskusjon </mod>
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Full liste her:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg har fulgt med på SFO-MIA i juli som for oss fem har ligget og ruget på 11-14.000 kroner MED mellomlanding, men nå får man American for alle fem SF=-MIA direkte for under 6000 (med elendig norsk krone)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Om man har hotellbookinger frem i tid med flex-pris så sjekk etter hvert for ny pris. Har en NYC-booking uti april som akkurat falt med 15% i tillegg til at en god del andre hoteller plutselig var et enda bedre alternativ.
![]() |
#9 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Corona smitte har kommet til min by nå med havne arbeider på cruise havna som er smittet og et cruise ship som ikke får legge til, men bare tøffer opp og med kysten mens dem får flydd inn teste utstyr. (En av mannskapet kom fra et annet skip hvor det var påvist mye smitte, dårlig sjakktrekk å sende et crew til et annet skip med tusenvis friske pax og crew ombord.) ![]() Er visst meget lave priser på cruise nå, dem frister med gratis fly billetter, gratis bar, gratis utflukter, osv, men er ikke fristet selv om man bor 5 minutter fra Cruise havna. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tikket inn et 24-timerstilbud fra DY. Gode priser på Norden. OSL-AES nesten i hele sommer til 329 kroner, mot ordinært 779.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
Har ramlet inn eposter med tilbud fra norwegian reward følt annenhver dag i det siste. Avbestilte faktisk nyhetsbrevet i dag fordi det blir for masete. Helsa mi er viktigere enn å spare 500kr så...
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Forstår du ikke er Sunnmøring nei. Jeg ville ikke tatt sjansen på å bestille noe med Norwegian nå uansett hvor billig. Stor konkursfare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ser Norwegian ikke har senket prisene den de to avgangene som er aktuelle for sønnen min og meg hjem fra København i sommer. Så da kan jeg like gjerne ta sjansen på å utsette. SAS sin prising virker upåvirket Ellers er det godt å se at prisene på flighten jeg skal ha til Nice i pinsen bare er ned 10-15%, så føler meg ikke så snytt heldigvis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]() Quote:
Nå tror jeg riktignok at aksjonærene fortsatt ikke er gått helt lei av å spytte inn mere midler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]() ![]()
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Beklager hvis denne har vært postet før;
E24: Air Asia tilbyr ubegrensede reiser for kr 1.100,- Quote:
![]() |
![]() |
#17 |
Newcomer
|
![]()
Planlegger en reise i sommer på følgende multi-city-rute i juli:
Oslo - Kuala Lumpur 15/7 Kuala Lumpur - Doha 26/7 Doha - Oslo 28/7 Får opp 7300 kr per person med Qatar (de jeg tenker å reise med) på økonomi-klassen. Prisen har holdt seg der de siste 30-45 dagene selv om Corona har herjet. Spørsmålet mitt er om det kan være lurt å sikre seg denne prisen, eller om prisen vil falle i tida som kommer pga Corona? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Som jeg poengterte i mitt forrige innlegg, så ikke tenk for mye på disse prisene. Prisene for såkalte familieskip er allerede billige nå i Mars, April og Mai.
Men det skal bli spennende å se hva silversea, og de andre i den øvre klassen vil tilby. Og nei, her tenker jeg ikke på hva norske journalister definerer som luxus |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Prisener er jo helt snudd på hodet. OSL - London 10. juni:
BA: fra 54 NOK SAS: fra 469 NOK Ryanair: fra 483 NOK
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ekstrem vind på TRD | Trdfly | Småprat | 31 | 16-04-2013 16:06 |
Ekstrem low pass av FMA IA 63 Pampa | gustavf | Småprat | 2 | 11-06-2011 23:12 |
Spotting OSL 04.07.09 i ekstrem varme | LN-KRF | Bilder & foto | 17 | 08-07-2009 16:30 |
LCY stengt grunnet tåke | Maltwhisky | Flyforum | 5 | 11-02-2008 17:33 |
Southwest med ekstrem oppussing | Desk pilot | Flyforum | 4 | 18-10-2007 09:46 |