![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.sas.dk/Default.aspx?vst=true&epslanguage=DA
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
...og Christian Waldemar er sentralt plassert øverst på siden. Jeg synes dette så bra ut. Man ser at sidene er en videreutvikling av de gamle, dvs. man kjenner igjen utformingen av sidene fra tidligere versjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Helt klart bedre enn forrige versjon.
"Restplasser" finnes også hos SAS Danmark.....hos SAS Braathens blir det vel bare dyrere og dyrere jo nærmere en komme ravgangstiden......som hos Norwegian forøvrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
veldig bra - ser frem til makeover på resten av SAS-selskapene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hver eneste gang man trekker frem Braathens navnet ser man bakover, fjern Braathens og focuser fremover !
Braathens ble ca 55år |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Desverre enig med deg "P.A". Dette er en branding som jeg ikke tror er helt bra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stilige sider!!! Kom til Norge også!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Synes fortsatt ikke søkemotoren er spesielt bra! Bra at man har flere destinasjoner å velge mellom enn de som er på de norske sidene, men det funker ikke helt.
Prøvde å søke etter billetter København-Jerevan-København med utreise 16. september og retur 24. september. Jeg får listet opp masse alternativer men øverst står det en oransjeboks om at det ikke er ledige plasser på alle de foreslåtte avgangene! Hvorfor foreslå dem da. Hvis jeg prøver å gå inn på det øverste av forslagene får jeg beskjed om at det ikke er ledige plasser. Ingen forslag til alternative dager. tider osv. Prøvde for sammelingningens skyld å gjøre samme bestillingen hos BritishAirways med samme datoer. Søkemotoren deres funker så utrolig mye bedre! Konklusjon: det hjelper ikke å bytte farger hvis ikke man har en bestillingssystem som er enkelt å bruke. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Qwerty
|
![]()
Inget utseende att bli speciellt upphetsad över. Nya sas.dk är ett riktigt bottennapp. Den blåa "headern" är sämst. Designen verkar vara en blandning av gammalt och nytt. Här har man satsat på att vara konservativ utan att det blivit särskilt bra. Bu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med nye hjemmesider? | catoha | Småprat | 88 | 24-10-2018 00:34 |
Nye hjemmesider for OSL og Avinor | The Ticketor | Småprat | 5 | 17-05-2014 17:08 |
Endelig har SAS skjønt det! | MartinL | Flyforum | 18 | 07-09-2009 00:15 |
SAS gruppen har begynt aa hoere: 100% EB poeng hos Blue1 | Tommy777 | Flyforum | 2 | 08-09-2008 16:08 |
SAS Danmark har Danmarks beste informasjonssjef | CK | Flyforum | 0 | 05-10-2007 12:05 |