![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso i kropp og kopp sammen med nyheter på nett, radio og papir. Innrykk av slekt i formiddag og så blir det fetter og kusine treff i kveld. Ha en morsom lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Mjøndalen. Ungene var oppe ukristelig tidlig i dag
![]() Ønsker alle en god dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her kommer vi oss som vanlig opp opp om morran....ser ut som malerjobben på veggen i stua trenger et strøk til. Noen ting må fikses og jeg håper få klemt inn en løpetur i løpet av dagen. Enten med eller uten vogn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Osterøy, en liten holmen i bergensområdet.
Her skal ferjo styres frem og tilbake de neste 11 timer. Så blir det fin middag på en liksom-finere resturant til kvelden hvor bl.a en bedre salat står på menyen ![]() Ha en fin laurdag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra CDG og terminal 2F. Straks klar for boarding på Air France sin a319. Ikke hver dag man flyr med en slik mini-airbus. Har hatt fin dager her i Paris. Egentlig litt kjelkete og ut å fly på en lørdag: få avganger i forhold til andre ukedager, men Air France hadde heldigvis 2 direkte avganger i dag.
Er positiv overrasket hvor høflige alle franskmenn er...her møtes jeg med formell tiltaleform uansett hvor jeg befinner meg. Alderdomstegn? Trolig er det mine kule Lyle&Scott-briller...de får meg til å ligne Jürgen Klopp! Ha en fin lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen fra go’stolen. Min 11 dagers langhelg er sparket i gang med Jose & Co.
Regn og blæst ute, så utendørsaktiviteter begrenses til et minimum. Må en tur bortom Svigerbeistet, dog ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go dag fra bilvaskekø.
Helgehandel er unnagjort og ren avslapping står på planen. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ahhh.. God ettermiddag fra Vettakollen. Iskald øl inntas foran peisen etter en fin men hektisk dag med barna.. Merker jeg skal fortsette å skjemme bort Dragen da jeg ser at livet som alene-pappa er toppidrett. Ble litt flytting, råning og shopping og nå står den halvstekte pizzaen fra Norges beste lokalleverandør og koser seg i ovnen. Skål..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God lørdag fra Bergen. Det meste av dagen har gått med til soving. Rakk såvidt polet for litt handling ifm neste helgs julebord med guttaboys.
Nå kaffe hos opphavet før jobben kaller senere i kveld. Ha en nydelig lørdag aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|