![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei.
Skal fly til Ukraina via Wien. Lurer på om Wien flyplass er vanskelig å orientere i. Noen som vet hvilken utgang (eller pier) flyet fra Oslo bruker å komme til og hvilken utgang (pier) fly til Ukraina (Donetsk) drar fra? Finnes det gode kart over flyplassen som man kan printe ut og ta med?? :huh: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sjekk interaktivt kart på http://airline.viennaairport.com
Mener bestemt at SAS kommer inn på Pir C og at fly til øst-europa går fra Pir A og eller B. Pir A har broer til flyene, mens Pir B er på bakkenivå og er bussgater |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kommer du med AUS fra OSL, så må du busses inn til terminalen. Men tror det ikke er noe problem å finne frem der, jeg hadde ihvertfall ingen problemer før isommer...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Generelt ikke noe vanskelig å finne fram, greit skiltet. Hvis du kommer med AUA blir du som sagt busset inn. Da er det skjermer med avganger rett etter at du kommer inn døren til terminalen. Er det en B gate går du til venstre rett ved ankomst. er det en A eller C tar du rulletrappen opp og følger skilting videre. Sist jeg fløy til Ukraina, Kiev, var det A terminalen. Opp rulletrappen og til høyre etter ankomst med buss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke vanskelig å bytte der nei, men du må nok gå et stykke fra schengen til non-schengen. Sist jeg fløy med AUA fra Oslo til Wien slapp jeg faktisk å busses, veldig greit.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wien - What to do and where to live? | storg | Reiseforum | 13 | 24-02-2020 19:39 |
Wien, muligheter ? | TKDahl | Flyspotting | 4 | 01-07-2013 16:42 |
Oslo-Wien-Kiev-Wien-Oslo | FlightDeck | TripReports | 30 | 05-10-2009 14:47 |
Hotell i Wien? | Øivind | Reiseforum | 3 | 24-09-2009 13:27 |
Fotografering i Wien | sk931 | Flyforum | 3 | 24-08-2007 00:59 |