![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Etter 10 dager på jobb har jeg fått beskje om å ta dagen fri...en helt grei ordning:-) Starter dagen med nyheter og Nespresso og så blir det en tur til opphavet på Kolbotn. Ha en digg torsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Hvor man er oppe, og etter hvert må ut døren for en innsats på jobb igjen, etter 15 dager fri. Kjenner derimot at det gjorde godt for kroppen med de ukene fri. Etter jobb får man vel avlegge den lokale butikken et besøk for noen nødvendigheter til helgen. En god en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm hvor man også har fri.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her ligger vi som vanlig godt an til å «rekke» barnehagen. En tur til Asker sentrum for noen ærend etterpå, så ikke umulig vi får lurt i oss noe god gjærbakst, full av gluten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goodmorgen her på en regnfuld Torsdag på dagens bedste tidspunkt, 7.47 :-)
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Clarion CPH Airport, hvor jeg netop har lagt en frokost- bund, inden jeg om et par timer forflytter mig til SAS business lounge. Årets første
flyvetur går til SFO med ‘bolaget’, som har været så elskværdig at acceptere mit Plus-grade offer! Nu håber jeg bare, at vi skal lande på bane 10 (left or right, whatever) i SFO, så jeg får det flotte syn af Golden Gate broen med! I ønskes alle en god torsdag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL!
Nettopp landet med SK 908. Det kom regnbyger på ettermiddagen rundt Newark Airport så det var betydelig skumping den første timen ut i flighten selv der fremme på 1D. Nesten så jeg ble litt sjøsyk, men det roet seg etterhvert og det hjalp å spise litt. Klarte å sove noen timer på denne forholdsvis korte flighten. Har fått handlet absolutt ALT på min handleliste i New York, så jeg er strålende fornøyd med turen ![]() Nå hjem å få seg en god dusj...og liten siesta! Ha en fin torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra BOO! Her er man godt i gang med arbeidsdagen på moderskipet. Dagen går stort sett med til møter, før man setter nesen hjemover i ettermiddag! En flott dag ønskes alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Gløshaugen
![]() Litt koding, litt møteing, mye kaffe, og så er arbeidsdagen plutselig over. En helt vanlig torsdag. Har lært å like vanlige dager. Håper dere får en vanlig, rolig dag også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen, ja ....
Kun 5 grader ute .. ny rekord for sesongen. Kort vei fra topp til bånn. Men grei akklimatisering for Mosjøen. T-1. Siste jobbdag før turen. Måtte gå til anskaffelse av ny koffert. Den er laksefarget, noe som sikkert gir ‘noen’ her sure oppstøt. Men den burde være lett å se på båndet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God torsdag fra Toronto. Rettere sagt Westin Toronto airport, der jeg skal bo i 4 dager før å si ting og spille sanger. Ikke alltid man får oppleve de mest eksotiske stedene på jobbreise...
Ha en fin en
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra toget til OSL. På vei hjem igjen, selv det ikke er helt helg. Må ofre noen timer i morgen også. Uansett, greit å prøve egen seng igjen. Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]() Quote:
Scooter01
![]() |
![]() |
|
|