• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SK SE-ROJ - status

Re: SE-RO? - status

9312 er SE-ROJ, som blir Skule Viking. Den skal iflg min info først leveres i mai, men det kan være endret ... Lista mi begynner å bli gammel.

Re: SE-RO? - status

Flög till Chateauroux (CHR) för målning. Dock verkar det ha blivit en "almighty cockup" vad gäller främre delen av stabilisatorn... http://a380.boards.net/post/143317

Ser ut som denne måtte «gi bort» frem delen av halen til MSN9311, og så fått en ny i ettertid

Ellers er det vel et par av A320neo maskinene til SAS som er bygget i TLS, selv om de fleste er satt sammen i XFW

Interessant omsider å se hvor grått skroget faktisk er, sammenliknet med de hvite omkring.

Jeg er enig, men det mest spennende nå blir å se bilde der den står ved siden av et "vanlig" SAS fly

Betyr dette at nettopp SE-ROJ blir det første flyet som kommer til å fly SAS-ruter i nye farger ?

Jeg er enig, men det mest spennende nå blir å se bilde der den står ved siden av et "vanlig" SAS fly

Betyr dette at nettopp SE-ROJ blir det første flyet som kommer til å fly SAS-ruter i nye farger ?

Ja, dette blir første fly. Skal visstnok være klart neste uke

SE-ROJ ligger an til å bli førstemann i nye farger på OSL .. foreløpig planlagt med tre turer ARN-OSL på onsdag .. SK495-496, 499-1484 og 1483-1488

Da fikk kjerra snag ... men det ser ut til å føre til at den kommer til OSL allerede i morgen. Planlagt ankomst nå 1640 som SK491.

Last edited:
Back