• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Våknet 40 minutter før vekkerklokken skulle ringe...så da kan jeg vel sette meg i bilen og kjøre mot Røros og smekkfulle hoteller de neste dagene. Ha en bra start på uken du også.

God morgen fra hula i Bergen. Her går tredje nattevakten mot slutten. Nettene vert av det gode slaget, slikt gir god tid til reiseplanlegging og det er noe vi like godt.
Nå blir det fri resten av dagen, kveldsvakt i morgen og dagvakt onsdag, og vips så er det påskeferie fram til 25/4.
Ha en nydelig mandag :)

Morn fra Kolsås, på vei til å finne ett stk L1 så arbeidsdagen kan starte. Vårlig på dagtid men litt vel friskt på morgenen fortsatt synes jeg

Brukbar en fra Snillfjord.

Nydelig morgen på denne kanten, og her har man vært oppe siden 04.50.

Nettopp kommet på jobb, og er mer eller mindre klar for dagens dyst. Ny arbeidsdag på torsdag før det er nesten 2 uker påskefri. Det satses hardt på at et visst lag skal hanke inn 3 poeng på hjemmebane i kveld, og får man avrundet dagen med en treningsøkt, ja da sier jeg meg fornøyd med dagen.

En fortreffelig en ønskes.

Mornings fra L1, som etterhvert skal byttes ut med R10. Dagstur til Hamar på programmet. Ha en fin dag

Morn fra Bergen.

Tidlig opp mot min vilje. Dagen har endel gjøremål som bare må gjøres. Så håper eg ettermiddagen blir mindre innholdsrik.

Det blir nok en bra dag når alt er unnagjort.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra toget. Da er det full fart inn til kontoret og så en lang dag i møter med en ny kollega. En som skal sørge for at jeg ikke trenger reise særlig til Asia mer. :)

Deretter er det after work samling med resten av B-laget

Ha en fin en

God morgen fra Bergen.

Fant ut at konferansehotellet som skulle være 5 minutter unna Flesland ikke var minutter gangavstand, men taxitid... Rakk møtet.

Ha en strålende dag!

God midt på dagen fra kaikanten i hovedstaden!

Uka startet alt for tidlig. Dagens transportmidler inneholder både fly, tog og Tier. Blir her hele uka faktisk. Plan for ettermiddagen: En liten lur.... Ellers må det nok jobbes hardt frem til da.

God uke ønskes!

Last edited:
både fly, tog to Tier.

Den sleit jeg litt med å skjønne?

God ettermiddag herfra. På jobb som vanlig, men det begynner så vidt å gå opp for meg at det bare er en uke til jeg befinner meg i utlandet og skal ha sånn påskeferie. Synes faktisk det nesten er litt fortjent. Så det, så.

Ha en god en :)

Mener å huske at noen klaget på at kanelsnurr mangler i bollebua på Flesland. Jeg spiste nettopp en og det er mange igjen. Rekker ikke å spise alle før kl 1540... så kom og spis dere som er her.

G’morgen fra The Crescent hvor vi blir til i kveld. Avgang på skarp rute i motsetning til motsatt vei.

Kjeder meg allerede, men wifi’en ser ut til å fungere bedre på dette toget. Med litt flaks blir det Chelsea-West Ham.

Ha en fin dag!

God mandag her fra Hotel Park 10 i Medellín. Overskyet oppholdsvær, men behagelige 22´C som etterhvert skal bli til 27´C, i følge prognosene.

Hotellet ligger i bydelen El Poblado, som befinner seg sørøst i byen. El Poblado har vokst seg frem til å bli et riktig "posh" området og er blant annet et viktig senter for Colombias handel- og industrivirksomhet . Mange av byens rike bor visstnok her.

Bare et steinkast fra hotellet ligger en veldig hyggelig bar- og restaurantgate som holder et imponerende høyt kvalitetsnivå på maten...og forholdsvis lavt prisnivå sett ut i fra norsk prissetting(ca 100 NOK for både forrett og hovedrett + drikke). De fleste av dem holder stengt på søndager...fikk jeg erfare, men lenger ned i gaten ligger Domino´s Pizza og de holder åpent både i tide og utide og er en langt mer interessant opplevelse enn å spise på hotellet. Dette er stede å treffe de som ikke er fult så rike...og meg!(på søndager når alt annet her er "cerrado"!)
Ha en strålende start på uken!

Last edited:
God ettermiddag fra havet. Tror stormen har stilnet og det er bare to vakter igjen før det bærer tilbake til sivilisasjonen. Hadde bare Sud fått ferdig tripreporten med hjemreise før vi prøver sq motsatt også hadde alt vært knall.

Back