![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Og for en lounge! Utrolig utvalg av drikke og mat, som quinoasalat, moroccon chicken, masse oster osv. - eneste som mangler er vel laksen
![]() Blir en 4-timers tur «over dammen» til MEL før forhåpentligvis 3x nytt på mandag med AVV-OOL og Jetstar; altså nye flyplasser på begge sider, og nytt flyselskap - sjeldent og løye ![]() ![]() God helg ønskes fra mange timer dagslys og sommer ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra havet. Over halveis i turen nå, det føles bra. Litt mye stang ut her på havet om dagen, men vi henter oss nok inn igjen. Blir litt tid til å se på alternativer for hotell i Singapore. Vurderer første natt på Marina Bay Sands for at jenter skal kunne si at de har vært i bassenget. Ut over det prøver jeg å finne et hotell som godtar to barn i rom/suite og gir barn tilgang til lounge, evt alternativt sted å drikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God fredag fra deltabyen Lillestrøm.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Utrecht - siste messedag for min del. Snart frokost og så blir det litt kontorarbeid før messen stater 10:00. Ha en fin fredag der er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1. I motsetning til hjemreisen i går, så satser jeg på å ikke sovne og havne opp på feil sted. Får vel jobbe litt før det blir helg. Ha en fin dag
Quote:
Drar du til Singapore for å sitte i en pregløs hotellounge? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Må også ta anledningen til å nevne at min erfaring fra NZ er dessverre langt unna innlegget ditt. Ja bra lounge, men SAS sine oppsussa lounger er faktisk bra de også. Insjekk opplevelsen hos NZ er ekstremt varierende, bra i AKL når man flyr C eller har *A. Innlands insjekk og alle andre steder er ikke de like bra som SAS mener jeg. Nye fly? Ja det får SAS også, og SAS sin C klasse er mye bedre enn NZ sin. Ikke misforstå meg, SAS er langt i fra det beste selskapet og kan sansynligvis lære av "best practice" rundt omkrig, men jeg er uenig i at SK har MYE å lære av NZ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Kontordag venter.
Elefanten mener å ha fått PTSD etter en muffin-skandale i BA loungen i går, så han er med på jobb. Straks helg! Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Elefanten bør holde seg til det han kan. Uten synlige sjokoladechips er det no-go.
G’morgen. Kaldt, klart og snart tredagers helg her i vestsørøst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen. Her er vi halvveis i første 12 timers av totalt 3 denne helgen.
Akkurat nå begynner det å roe seg litt i arbeidsmengden, så det skal nok bli tid til litt nettsurf også. Ha en god helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Mener å huske en pannekakemaskin der.
God ettermiddag fra forsinket NSB på vei til OSL. Det var visst noe tull med et vognsett så det ble mye rot på Oslo S. Hadde heldigvis kommet meg på på Lysaker grunnet reiselivsmesse så jeg har sikret meg sitteplass. Skal opp til østlige Midland denne helgen. Fant et hvitt område på reisekartet mitt. Nye eventyr altså. Ha en god en alke som skal utforske nye områder i helgen.
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hmmm.. oppgradering en klasse... mistenker at noen hadde en finger med i spillet.
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Apr 2014
|
![]() Quote:
Med andre ord kan jeg faktisk alt. Så det er ikke min skyld at verden er ond og misunnelig og vil meg vondt med dårlige muffins |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo SAS Lounge + SAS Gold Lounge | allby998 | TripReports | 1 | 17-11-2017 10:45 |
Fredag - den beste dagen før helgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 18-09-2015 12:05 |
UA IAH-AKL som første 787-rute --> UA åpner DEN-NRT | Martin | Flyforum | 15 | 25-05-2012 03:48 |
Lounge cdg fb gold | Glean EBG | Reiseforum | 2 | 29-03-2012 23:39 |