![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og du trodde Allegiant, Spirit eller Sun Country var ille? Hils på den nye slemme gutten i klassen.
Si Hei til Via Air. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Via Air?
They have flown under my radar for sure. Folk som jobber der er vel dårlig betalt og får ikke jobb i noen andre selskap. Da er det vel tvilsomme forhold der med flygere og mekanikere fra laveste hylle. Uffda. ![]()
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Grunnen til deres dårlige rating er at ved kanselleringer så får passasjerene beskjed om selv å booke og legge ut for alternativ transport, alle kostnader blir dekket. Og så nekter de å betale.
![]() |
#4 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Hva er en "F-rating"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
BBB har vel kopiert karaktersystemet fra skoler hvor A+ er det beste og F det dårligste.
https://www.bbb.org/mbc/for-businesses/bbb-ratings
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det lukter noen søksmål av slik praksis. Men en grunn til å prøve selskapet er at de har E-120, en svært sjelden jernfugl i våre dager. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Men en grunn til å prøve selskapet er at de har E-120, en svært sjelden jernfugl i våre dager."
Det har man sjansen til mellom Sola og Esbjerg/Billund også for tiden. Budapest Aircraft Service flyr fast med E120 for Danish. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Valg av flyselskap til/i USA | kristian | Reiseforum | 53 | 12-03-2017 13:35 |
Beste flyselskap i USA | kristian | Flyforum | 4 | 28-02-2009 15:49 |
Og verdens verste flyselskap er ..... | LN-MOW | Flyforum | 13 | 12-06-2008 14:01 |
Australierne mener Qantas er verste flyselskap | morr | Flyforum | 7 | 29-05-2007 14:19 |
USA-tur med 5 flyselskap | raskefot | Flyforum | 6 | 12-10-2005 21:50 |