![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Comfort Hotel Trondheim. Snart ut til Værnes for å ta Trønderbirden til Oslo. Så skal jeg kjøre tilbake til Trøndelag...nærmere bestemt Røros. Ha en herlig onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Hovedstaden!
Fra frisk luft og klukkende fjellbekk, til full fagdag og langøkt med ni - NI!- dagvakter på rad. Kulere onsdag ønskes! ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, ingen flyplaner denne dagen, for se hva som skjer i helgen, men førstkommende mandag blir det noen turer.
Ha en flott midtuke. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Etter styling og massiv rydding av kåken finner jeg plutselig aldri hvor noe er lenger. Klart for dagens innsats på jobb, før arvingen og jeg har hjemmet for oss selv de neste dagene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra midt i havet. Ut å hardhetsmåle litt etterpå, satser på gode resultater.
Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Royal Garden i Trondheim. Behagelig med møtestart kl 10. Men nå nærmer det seg vel frokosttid. Var litt turist sammen med en kollega i går, mange år siden sist jeg så Nidarosdomen på nært hold. Imponerende byggverk. Middagen ble på Døgnvill, og det var akkurat som i Oslo... Dvs forutsigbart og bra. Hjem med SK Go i ettermiddag. Ha en finfin ornsdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet og ørlite små-kjølig på denne kanten, men skal nok i aller høyeste grad overleve. En sjelden fridag på denne kanten, før det braker løs med ekstra-innsats for kommunen både i morgen og på fredag. I det minste har man fått innvilget 2 måneders sommerferie, så fra neste torsdag kan beina legges høyt..uten dårlig samvittighet. Dagens planer er derimot ikke lagt. Blir vel klesvask og generell rydding i hjemmet før man plotter kurs for en sofa hos moderen og lillesøster i ettermiddag. Har en lumsk plan om å sette søsteren til å vaske bil i ettermiddag, men kjenner jeg systemet rett ender jeg opp med den oppgaven selv. En fortreffelig en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Hjemme igjen etter en flott ukestur til både Asia og Australia! Singapore Airlines leverer absolutt solid i deres Business Class! Nå var det bare 17937242 saker som lå og ventet på kontoret da jeg kom tilbake, så her er det bare å brette opp ermene og komme seg i gang. Gleder meg til litt god gammeldags norsk lunsj nå. Helt fri for Champagne for en gangs skyld.... ![]() God onsdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. oppe og ikke gråter. Mye. Ble hoppet på til vanlig tid og første kaffekopp er tom. Tre arbeidsdager igjen før kursen settes sørover til kysten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Blir vel god dag der hjemme selv om kl ikke er 6 am her borte.
Sterling er bygden. Ligger på I-76 litt øst for Denver. Når mørke kom i går og bensintanken var nesten tom så ble det stopp og campet på en nytt Holiday Inn Express her. I dag tenker vi å passere Denver for å komme oss opp i fjellene mot Aspen. Hva vi skal gjøre der vet vi ikke. Vi er Hvertfall klar forvent scene skifte når det kommer til åker og prærie. Ha en fin fin onsdag og god helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |
Glad onsdag! | EB | Flyforum | 9 | 10-05-2017 18:32 |