![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har funnet noen særdeles hyggelige priser til Tokyo med Air France i Premium Economy i September, ca 1300kr mer enn andre selskaper skal ha for vanlig økonomi.
På meg ser det ut til at Air France om dagen har noen veldig streikevillige ansatte. Folkene i kontrolltårnene der nede har vel også vært gjennom noen streikerunder i det siste. Dere som kjenner selskapet litt bedre, er det noen sjanser for nye runder med streik der nede rundt september? Er litt kjedelig å miste feriedager eller bookinger pga eventuell streik. Regner med at jeg evt kan risikere å bli booket om til KLM, men de har jo ikke premium, og da kunne jeg jo like gjerne booket med JAL/BA og fått fylt på avioskontoen. Last edited by mckvakk; 12-06-2018 at 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Konfliktene er på ingen måte avklart i Air France. Finansministeren i Frankrike advarte om at de risikerer å gå konkurs og lederen av selskapet ga opp og sa opp for en måned siden. Nye streiker er annonsert 23.-26. juni.
Hvor lite villige de ansatte er til kompromisser demonstreres med denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=CWu60917X9k
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg fikk jo egentlig svar i "feil" tråd, men kan jo være greit å la denne stå i tilfelle det er flere som lurer på det samme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Selv om det har vært og er forventet mye turbulens fremover så har jo de fleste flyene hittil gått nogenlunde som normalt, så dette blir en risikovurdering.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Det er ingen akutt konkursfare for Air France. Og det var heller ikke ministeren sa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
https://www.youtube.com/watch?v=l3XBgri8y2Y
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ja, men det er på litt lengre sikt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Streik truer Air France | darkcho | Småprat | 2 | 07-05-2018 12:18 |
Trygt å booke SAS? | CFN_001 | Småprat | 28 | 12-11-2012 11:36 |
Fare for streik i Air France og Alitalia | branserud | Flyforum | 0 | 22-10-2012 06:32 |
Booke med Delta eller Air France? | robertaas | Reiseforum | 3 | 09-03-2011 12:08 |
Mulig Air France streik 28-31 Mars | Someone | Flyforum | 6 | 24-03-2010 08:32 |