![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Langesund. Nye byer og kundemøter før jeg ender opp i Tønsberg i kveld. Ha en flott fredag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God tidlig morgen fra GLA.
Turen i dag går til Sveits, forhåpentligvis blir været så godt som lovet den neste uka. En tur dit har stått på lista lenge. Ha en finfin fredag den 13. overtroisk eller ikke ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra nr 2 vestover!
Kortfri etter nattevakter før det skal jobbes litt overtid i helgen. Lam og rødvin til kveldens gullrekke er allerede i hus. Finfin slutt på arbeidsuka ønskes ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L12, retning OSL. Her skal man på blåtur, så aner verken destinasjon eller flyselskap
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra jobben. Her har man levert siden 05:20 i dag, så ble tidlig spasertur mellom heim og kontor. En replikk man helst ikke vil høre på vei gjennom Grønland kl 04:55 er: "Jeg har en fin kniv i lommen!", men den fikk jeg jaggu høre i dag. Godt det bare var et vrak av en nordlending som egentlig var hyggelig og trolig hadde som intensjon om å selge den, og ikke bruke den til det som kniver stadig oftere (?) brukes til i Oslo sentrum. Så fredag den trettende var altså ikke så ille som den kunne vært, så langt... God fredag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Groruddalen, fra kontorvinduet ser jeg at flyene bruker 01 banene for å lande og ta av
![]() Været er topp, 2,5 grader på morgen - nå skyfri himmel - takk dette holder hele helgen ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Fornebu!
![]() Praktfull morgen ved Oslofjorden så langt. Frokost, melk og varm sjokolade x 2 er i kroppen. En liten opprydding av hotellrom, slik at stuepikene får fritt leide til rengjøring. Om noen minutter bærer det bort til Telenor Arena og dagens hesteshow. Hva som skjer deretter aner ingen, men det finner man tidsnok ut av. + ved hotellrommet: Flott utsikt over flyene inn til OSL når de skal inn fra Sør. Ha en fortreffelig en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Friskt på morgenen nå så begynner å bli klar for å komme meg vekk. En jobbhelg venter før det, men skal vel gå greit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God trettende fra Alfaset.
So far so good. Bare "litt" kø på E16 inn mot Kløfta i dag morges da en trailer fant ut at han ville stå i utkjøringen ned mot E6 sørgående og vise at han klarte å blinke med blinklysene på begge sider samtidig. Sånn type akkurat i det han hadde kommet ut av rundkjøringen sånn at han blokkerte hele vegen ned mot E6. Moro. Ellers klar for helg etter en passe slitsom uke. Krysser fingrene for at hun sykmeldte som har pulten ved siden av min er ferdig med å være sykmeldt på mandag. Ha en god fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
I dag ble det buss for bil til jobb ettersom det ble en hyggelig middag på byen i går kveld som utartet seg med litt øldrikking etterpå. Kontordag i dag og glad for at det er fredag. Ikke helt sikker på hva kvelden skal bringe, men det er jo mulig at tørsten kommer tilbake til da..... God helg ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God fredag fra Sola. En sykt travel uke er omme og en ser fram til helg.
Halt er en også blitt etter en kraftig omvelt som resulterte i ribbensbrist og en kraftig forslått ræv. Så nå har en pålagt seg selv 4 uker avhold ![]() Ellers kommer opphavet på besøk og da ser en fram til å slippe kjøkkentjeneste, modern styrer kjøkken mens gamlingen skal styre utomhus, og jeg er jo ikke duganes til annet en administrasjon. Ha en bedre helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Jeg kom østfra på E16 og kjører normalt over brua og til høyre i rundkjøringa rett etter brua på vestsiden (og ut på E6 derfra). Bilen som blokkerte hadde akkurat rukket å kjøre ut av den rundkjøringen, så køen var fram dit. Når jeg først var kommet fra dit, var det raskere og enklere å bare kjøre "på feil side" ut av rundkjøringen enn å kjøre rett fra, til venstre mot Esso og så ut på E6 derfra. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra min nye hjemby, Warszawa. Jobbing paa programmet idag innen en tur til Stockholm imorgen med LOT for aa hente familien.
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
Hej! Jeg har simpelthen den fornøjelse at skulle en tur med D83095 AAL-CPH i dag, og jeg har simpelthen sæde 13F... på fredag den 13. Ja, ja. Dejlig tur, sikkert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Jaaaa ... endelig helg, snart. Travel uke snart over. Skal bli deilig å bare sløve i tre dager. Må rydde litt etter Nate og kjøre litt rundt med Deere'n, men ikkeno stress.
Men nå, frokost og mer kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Toronto.
Ser VG endelig har litt skikkelig viktige nyheter i dag. At Lene Alexandra føler seg misforstått at Se & Hør. Hun hadde ikke gitt opp kjærligheten, bare lagt den bort. For en misforståelse. Skjønner at dette må ha kostet henne mang en natts søvn. https://www.vg.no/rampelys/lene-alex...er/a/24162657/ Rasende er hun. Ha en fin dag, alle sammen. Send en tanke til Lene
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke glem at Martha Louise falt av hesten sin, da .. ikke mindre verdensnyhet det!
https://direkte.vg.no/studio/nyhetsd...52f755204bd521 |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God-ish kveld frå CAN. China Southern er no eit sånn passe OK flyselskap, men det som trekk mest ned er flyplassen. Den er enkel og effektiv med relativt korte avstander, men manglar vel omtrent alt av service-facilitetar. Mat som er etande (har egentleg stor takhøgde for mat) er vanskeleg å oppdrive, det er ganske magert med behaglege sitteplassar og med ungar er det null å finne på. Heldigvis klarte vi, etter å ha vist oss fram for alle medreisande, å få velta mini og få han til å sove.
Mindre enn 24 timar til heime no!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredag:-) | EB | Flyforum | 10 | 19-05-2017 20:41 |
FREDAG:-) | EB | Flyforum | 24 | 13-05-2017 00:20 |
Fredag! | Bergern | Flyforum | 39 | 03-09-2016 22:23 |
For en fredag :) | ENGM RAMP | Flyforum | 22 | 23-11-2008 10:06 |
Fredag | sk931 | Flyforum | 10 | 05-12-2006 10:09 |