![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart på plass på Bryggekontoret og der skal jeg oppholde meg hele arbeidsdagen. Ikke akkurat mye som minner om måneden mai og vår ute....så det er vel greit med en innedag da. Ha en ellers bra onsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Også i Drammen nekter vinteren å gi helt slipp. Tidlig morgen på kontoret i dag, da jeg ble vekket klokken 05:15 av rekruttene. I morgen blir det en ny flyplass på listen, så det er ukens høydepunkt.
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Snø i luften her i hovedstaden, så greit jeg har en innejobb. Fikk tak i litt hvit asparges fra Tyskland til i kveld, så gleder meg alt til maten. Det gir jo også en grunn til å knerte en flaske hvitvin. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra et sted hvor det er varmt - selv om morgen på denne dagen også. At det skal være snø i luften 7 dager før 17.mai høres ikke hjemme . selv på østlandet.
Ha en flott dag videre, jeg holder meg på Mallorca 10 dager til. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra toget. Faktisk første gang på ukevis jeg føler meg skikkelig uthvilt, og følelsen er veldig god. Har vært litt mye på tallerkenen og litt mye sosialliv. Nå venter en helt vanlig kontordag. Skal bare sitte og skrive ting og sånt. Lite deadlines eller elendighet i luften. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Kom mai du skjønne milde du liksom, kom mai du bitre kalde.
God formiddag fra OSlo. Ingenting som skjer, men skal nok få øvd hjernen i ubrukelig kunnskap på quiz i kveld og da blir det vel noen øl til regner jeg med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Hehe .. kom mai du skjønne hvite ..
![]() Allerede oppimot 20 her. Vært hos dyrlegen med Store Hund som må fjerne restene av en fortann og muligens litt mer. Var litt ivrig da han prøvde å fange en 'chipmunk' .. Oh well .. har jo forsikring. Imidlertid er egenandelen 500 dollar og regningen kommer på 501 eller no sånt .. så får jo igjen litt, da... Slik går no dagan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Hanoi.
Endelig fritur og en Hanoi beer i glasset, skallebanken fra nattens aktiviteter har endelig gitt seg. Kan egentlig ikke klage akkurat nå :-) Ha en fin onsdag folkens! :-) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God onsdag fra Gåshaga brygge, hvor det sner like friskt som i Horseshoe Bay British Columbia i Desember. Pier 16 er et meget hyggelig lite Hotel med god utsikt fra rommet (begrenset av snevær) men en IPA fra Gotland foran peisen retter opp det meste. Sparer NOK 2000 ++ på 40 minutter med T Bane + Trikk (Svensk versjon av Ekeberg Banen). LCH har ikke kommet til hotell verdenen.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag | EB | Flyforum | 9 | 13-06-2018 13:45 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 21-03-2018 20:25 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 22 | 02-08-2017 21:16 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 17 | 26-07-2017 18:26 |
Glad onsdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 31-05-2017 16:00 |