![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Endelig feberfri - men fortsatt høres jeg ut som Anne Grete Preus - uten at jeg tror det kommer inn så mye penger på min hese stemme. Rolig søndag i heimen - bypåske uten planer er egentlig ganske greit. Ha en bra søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hu og hei .. litt av det samme her. Har gått og hostet i hele dag og blir bare verre og verre. Blir nok en tur tilbake til kineseren mandag. Nå er jeg lei. Uansett hva han gir meg nå blir det minst dobbel dose. Har gått og hanglet siden jeg kom tilbake fra Europa, så nå holder det.
Har et par dager fri ihvertfall. Annet enn litt kjøring på gressklipperen, er det lite som må gjøres heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Beitostølen. Merker det var greit å starte dagen med en espresso og jägermeister. Ingen planer for dagen, men blir vel neppe sitte inne hele dagen for det. Selv om jeg må nok se på noen som sykler på brostein i Frankrike. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 09-04-2017 at 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen til dere fra Kiev badet i sol med grønne blader på trærne og magnolia, aprikostrær og kirsebærtrær i full blomst. I ettermiddag bærer det videre til Dnipro(petrovsk) mad kjæresten i hurtigtog på 1. klasse for å være der til 1. påskedag. Ingen vårforkjølelse her forøvrig.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Får kaste i meg litt frokost også begynne operasjon pakking til Kina og Nord Korea. SAS sendte meg en hyggelig nyhet i går kveld og det betyr jo at turen bortover går i sete 2A istedet for 23A. Koster jo litt penger det der da - men jeg byr jo ikke så mye over minstesummen. Gleder meg til å cashe inn den kredittkortregninga for å si det sånn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Vierli. Blir nok å klisse til skiene og ta seg en tur ut i løpet av dagen. Frister med en tur på sportsbutikken i morgen for å se om de har noen gode tilbud så jeg slipper klisset
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Tantor er hjemme hos seg for å pakke stæsj, så jeg kan sitte her med kaffe'n og kverulere med folk på internet. Straks skal jeg føne meg en karbis.
Perfekt morgen. I kveld fyker vi til Budapest med rødsnutene. Så tre netter på Ritz. Takk gud for Marriott points. Det må være det beste bonusprogrammet der ute om dagen. 4 Netter på Ritz Abama med opphavet og 2 netter på Ritz Marina del Rey har alene gitt nok poeng til 3 nye netter på Ritz Budapest. Ha en fin og feberfri dag Andy Out
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ooooooooooooooh.... tommel opp for Jamie's på Gardermoen
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Go søndag
![]() Ferdig me ei 5timers jobbøkt... men långt ifra ferdig ![]() Hadde meg Margharita pizza på Jamies torsdags kveld på veg nordover, knallgoe!! ![]() ![]() Åsså må eg bare få hiva på et lite skrytebilde fra i går, hos søster på Svarvaren utenfor Tromsø. ![]() Ha ein fortsatt fine søndag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad november - glad tirsdag! | EB | Flyforum | 11 | 01-11-2016 21:09 |
God palmesøndag! | sirpjalle | Flyforum | 11 | 29-03-2015 15:24 |
Glad palmesøndag | EB | Flyforum | 15 | 05-04-2009 21:54 |
Palmesøndag på Vollen | TigerBlack | Bilder & foto | 22 | 17-03-2008 22:43 |