![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag (fortsatt tirsdsg her) fra Delta's skyclub over concorse H. KL bringer meg hjem til snøen som ramlet ned i går, håper den er borte når jeg kommer hjem!
DL disker opp med suppe og annet servert i papp, det viktigste blir heldigvis servert i glass :-) ![]() Ha en trivelig onsdag folkens! :-)
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Chiang Mai
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nesten tirsdag her hjemme også...men nå er i allefall jeg klar for ny dag i Øst. Satser på at minst 5000 skritt er logget før første møtet i Stockholm starter om koen få timer. Ha en sprek onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Dæven EB, du er tidlig ofte. Når legger du deg?
Trøtt morgen fra SK236 og videre til TOS forhåpentligvis en siste gang. Litt hvitt på bakken, så blir kanskje de-ice - alltid spennende ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. 0 grader og sol på morgenen her i hovedstaden. Jobben kaller før det blir foreldresamtale i barnehagen senere. Fortsatt noen dager treningsfri etter Birken, men får vel ta trappene etter lunsj i dag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Ny natt på Comfort uten brannalarm. Noen hadde ranet frokosten for speilegg og bacon 0604.
Ble løpetur til jobb selv om 1 cm snø. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Gooo måren fra HAU
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf! Jeg er fortsatt relativt ny, og det er masse jeg ikke kan, også blir kollegaene mine syke?
Ha en bedre onsdag enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Krise!!!!!! Det snør.
Når går neste fly til varmere strøk? Booke booke nå. Ha en mye bedre onsdag enn meg ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hei fra et strålende og vårlig Rogaland
![]() I dag er en tilbake på kontoret etter lyntur til Lankaia i Oslo i går. Her er det full fres og for min del blir det arbeid både i kveld og i morgen kveld. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Grompf fra Lillestrøm
Hadde tatt meg fri i dag. Så våknet vi nå. Da er det jo nesten ikke vits i å ha fri Kjøper meg et kyllinglår jeg. Nei, vent... kyllingvinger. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Uuuuuuhrghhhhh .... skal man ikke få en skikkelig natts søvn ...?
Tor m/venner hadde en heidundrandes fest inn i natten og da noe gikk tungt i bakken måtte man i tillegg ut og undersøke skadene. Heldigvis bare en tretopp som ble splintret av lynet og ingen skader på huset. Nå har det iallefll klarnet opp og det er klart for kort arbeidsdag. Kun 10-17, noe som er en behagelig avveksling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Nydelig solskinn og svale temperaturer i FLL.
Måtte opp 05:30 og kjøre madammen på flyplassen for et besøk til søstra i New Mexico. Tenkte et nana-sekund på å be henne ta Uber så jeg kunne sove videre, men det forslaget hadde nok ikke falt i god jord, damene har ikke sans for humor om morran nei. 5 dager som gress enkemann. Må vel en tur på polet og kjøpe noen flasker brennjakk samt fylle opp kjøleskapet med Coors Light, kompiser er varslet og kommer på besøk jevn og trutt. Båten er nystriglet og livet er i grunnen ganske bra. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Du vet du er på en norsk flyplass når du begynner å bli hissig inni deg over kø i fast track, og finner ut at det tok 4 min 59 sek til du var gjennom.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God onsdag fra Hunter Bar. Min første reise fra D-gate. For en utrolig skuffelse. Det hele er jo elendig! Lavt hvitt tak. Ingen utsikt, men til overmål sjenerende sol. Baren har knapt krakker - overhører at noen vurderer sitte på gulvet. En ansatt okkuperer bord og stol alene! Samme gamle benkene ved gate - helt åpent. Lange køer ut i gangområdet til baren. Synes rart at ingen har rantet om dette før!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Upgrade me....
|
![]()
95% av oss andre vimser ikke rundt der nede med bermen må du forstå. Vi har ett sted i andre etasje vi.
Heisann! Disclaimer: Ironi, sarkasme å slikt ![]() Last edited by Tjab; 22-03-2017 at 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tja, jeg foretrekker en god bar med utsikt og mulighet til å studere reisende av ymse slag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kvelden fra Snillfjord.
![]() Snøen har lavet ned igjennom dagen og sørger for at vi ikke trenger å rote frem sommerklærne helt enda, for å si det slik. I kveld går tankene til våre britiske venner, i det terroren atter en gang later til å vise sitt stygge ansikt. Nok en gang er uskyldige rammet av et feigt og sjofelt angrep. ![]() I kveld er det vel bare å si stay safe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
***fyllepåmedøl***
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS med ARN-LAX, OSL-MIA og CPH-MIA | LN-MOW | Flyforum | 417 | 27-05-2023 19:59 |
God onsdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 16 | 09-08-2017 23:24 |
God onsdag fra somewhere | Fnate | Flyforum | 21 | 31-08-2016 18:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag fra SpuallaDumpur | Fnate | Flyforum | 16 | 06-03-2013 19:55 |