![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Måtte få Pittsen til service i Tsjekkia, men det er ikke alltid så lett å koordinere returen siden det ikke er flusst av muligheter.
Denne gangen klaffet det slik at en kamerat på kort varsel kunne komme og hente meg. Passerer Mikulov ved waypoint MIKOV på grensen mellom Østerrike og Tsjekkia. ![]() Drosjen min var litt raskere, så han tok meg igjen like etter at vi hadde passert grensen ![]() ![]() Stopped prop Piper Turbo Arrow IV... ![]() ![]() Vel framme i LKKM. ![]() Ikke så ofte man får muligheten til å fly en helt nyrestaurert L-18 eller Pa19 om man vil, så jeg lot ikke den sjansen gå fra meg etter en bedre lunsj. ![]() Fint panel med lett blanding av instrumenter. Legg merke til tacho. Første tur etter at RPM måler ble riktig installert. ![]() Fornøyd ja.... ![]() Letitě Kroměří ![]() Returen gikk i business class.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen ganger blir man rørt. SK. | SQ 777 | Småprat | 3 | 13-11-2012 15:21 |
Noen ganger foran, andre ganger bak... | Turtle | Bilder & foto | 12 | 18-06-2012 21:41 |
Noen ganger er det åålræit | putzmeister | Bilder & foto | 10 | 16-11-2009 23:00 |