![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gäääsp!
Tidigt uppe, till och med före EB verkar det som. ![]() Efter en OK natts sömn på Park Inn ZRH blir det snart att sätta sig i bilen och köra en dryg timme mot Basels förorter och ett möte med kund. LX/SK tar mig hem ikväll via CPH. Ha en flott torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen alle sammen. Klar for en fritorsdag hvor vi skal feire at faren vår fyller 80. Stor dag for en flott mann!!!! Ha en strålende torsdag du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen godtfolk - dagen går til analyse av 1. utkast av 2016 regnskap - det tar sin tid. Bruk dagen til noe nytte - ikke bare hobby
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Kontordag som vanlig, men leverandørmøte i ettermiddag. Muligens etterfulgt av middag og noen forfriskninger. Men aner ikke hvor, så det kan jo bli spennende. Ha en strålende torsdag
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Får vel få skyflet arvingen til barnehagen snart så jeg får begynt på en case-oppgave en potensiell arbeidsgiver ønsker at jeg løser. Etterhvert får jeg vel pakke litt, før kursen settes mot Beitostølen i kveld. Ikke meldt det helt store været, men med fyr på peisen og en GT i hånda kan livet bli helt OK det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra EY460 AUH-MEL.
2 timer igjen til MEL og 30min til prayer time. Ikke glem det der hjemme. ![]() Fernweh... Last edited by CrtochRocket; 19-01-2017 at 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Litt mindre luksus, litt meir regn her
![]() Dagen skal vel brukast til å simulere høgflygande greier i Python tenkjer eg. Lønningspils i kveld om eg ser meg i form til det. No skal eg spore opp kaffi! Btw: Nokon som veit om kamanjar/rabattar på leigebil for tida? Treng til vinterferien...
none.... Last edited by roger; 19-01-2017 at 08:42. Reason: må trekke frå eit halvår... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget.
Da har jeg jaggu booket enda en DY billett, så elefanten håver inn smusstillegg. Han har snart nok til Pohnpei-billett nå. Denne gang til Szczecin... men bare en vei. En tirsdag, for et møte. Men så er det jo et h****te å komme seg hjem igjen om kvelden. Balle altså. Ja ja. Ha en fin en
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Kjedelig start på dagen.
LN-WFU fra widerøe har blitt satt inn her, men den har jo ikke avisning som fungerer.... så den var isklump ved landing på Kvernberget. Widerøe skal dog ha for at de faktisk Snur WF513 i lufta å sender den hit for å plukke oss opp. https://www.flightradar24.com/WIF513/c360ae0 Noe skjer da Edit: Nå har den snudd enda en gang, så da blir det vel ikke noe av det da... Faen er det WF holder på med for tiden. Sparer de penger på vedlikehold? Planlegging? Jauda, der kom LN-WFP. Last edited by Tjab; 19-01-2017 at 09:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag - forsøker å gjøre noe av det jeg skal gjøre, men det er ikke så lett mtp arbeidskonflitken. Godt jeg er sykemeldt 100%, slike konflkter har en tendens til å gjøre den psykiske helsa til ræva. Så har egentlig altfor mye fritid til å lulle rundt, men har samtidig egentlig ikke det heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen. Her har bøtteballetten rykket inn, så jeg gjemmer meg på kontoret.
Fotsatt t-skjortetemperatur, men nedbør og dunder og brak skal være på vei inn. Deiset 35000 Skymiles inn på kontoen i går - ikke like velkomment som tilsvarende fra lottoselskapet, men jeg tar den gjerne likevel. Skymiles er alltid nyttig når man bor nær Atlanta. Tjo Bing, som Superlangbein pleide å si! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Du må ikke finne på å reise på dagstur til Stettin! Om det bare er en tidel så morsomt natteliv der nå som før muren falt (ja, jeg begynner å bli gammel...) er det vel verdt en overnatting ![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Radisson i Szczecin er faktisk ganske så bra. Masse kule pøbber og bra med liv i byen. Riktig nok bare vært der på sommeren, men de drikker nok om vinter'n og. Mye Norske legestudenter der blant annet
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Quote:
Så han fant en booking der det først er et fly DIREKTE til Warzawa. Deretter DIREKTE videre til Frankfurt. Så DIREKTE videre til Oslo. Klokkereint
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Stettin-Oslo tar bare et drøyt døgn med alt fra 4 til 8 direktetog underveis ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Kan være litt utfordrende å komme seg hjem fra den polske periferien ja... har også flydd direkte hjem Poznan-Warszawa-Frankfurt-Oslo
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Synd det ikke er onsdag. Da hadde du kunnet ta Wizz til Torp. Og derfra går det vel DIREKTEtog til Lillestrøm?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jo, men det MÅ være muffins-buffet om bord. Ingen vet om det er muffins på de togene, og da utgår det dessverre.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |
God torsdag | G-COLE | Flyforum | 7 | 24-02-2005 10:43 |