![]() |
|
![]() |
#1 |
Born to run
|
![]()
Flytt om feil plass, el slett om dette allerede er lagt ut en annen plass. Lette, men fant ikke noe :-)
Usikker på om det er lagt ut noe særlig med bilder fra loungen på Sola, North Sea Lounge, så her kommer de jeg tok forrige fredag, klokka er 0430, så noe mørkt ute….. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Og vinneren av navnekonkurransen ;-) ![]() Vi var der like etter åpning kl 0430, så alkoholservering var ikke oppegående, men knallgode rundstykker og pålegg, samt godt utvalg i vanlig drikke. Eneste negative må være at den der matkjøleren bråkte no’ innmari. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jøss så kult! Den ligner jo veldig på OSL Lounge... dere vet... den som er bedre enn SAS loungen
![]() Hvor ligger denne, forresten? SVG Utland?
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Loungen ser veldig fin ut.
Hvilken rute er det BMI flyr fra SVG? Ser at SAS og BA fremdeles ikke gidder å betale for tilgang for sine premiumkunder, smålig spør du meg. Har Priority Pass adgang til Loungen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Ser ikke sånn ut.
Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
Born to run
|
![]()
Jepp, den ligger på utland, et stykke etter taxfree'n, på venstre side, med vinduer ut mot gate/rullebane. Skikkelig stilig innredet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
SAS benyttet den da de hadde direkterute til IAH fra SVG. Sjelden mye folk, i hvert fall ikke de få gangene jeg har vært der. Husker jeg ikke var imponert over mat og drikke.
På SAS' pendlermøte i SVG sa de at de har som strategi å ha egne lounger. Ville ikke bli aktuelt å kjøpe seg inn. Unntaket var da IAH-ruten gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Loungen åpnet 10 dager før SAS la ned IAH ruten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny lounge i Stavanger | FlightDeck | Reiseforum | 29 | 07-12-2015 20:06 |
Har SAS hatt EuroClass "lounge" i Stavanger? | Twin Otter | Flyhistorisk forum | 3 | 08-04-2012 22:02 |
FRA LH Arrivals lounge / Welcome lounge | LNv22 | Reiseforum | 5 | 27-09-2010 00:45 |
SEA - SFO - SEA | dc-8-63 | TripReports | 6 | 23-11-2006 20:27 |