![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Herlig ol-start på uka!
Fantastiske prestasjoner på tennisarenaen og fine resultater for norsk håndball. Bolt vinner lett som en plett, men burde hans nærmeste konkurent i dagens løp, Gatlin, egentlig få lov til å delta? Må vel sette selv til lading snart, og så venter enda en kveldsvakt. Ha en topprangert mandag ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hjemme, etter en stressa tur til Houston. Kjerra jeg egentlig skulle tatt hjem skal gå om en times tid. Og nei, jeg booka ikke med Bongos Tryllereiser. De ender stort sett med forferdelse mens MOW Travel lander på beina.
Så nå skal jeg krype til køys til normal tid i egen seng i visshet om at det fortsatt sitter 130 tapere på en gate i Houston og banner Frontier nord og ned. Livet er herlig, dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart ut døra og på vei til bryggekontoret....egentlig helt greit etter tre uker med ferie. Ettermiddagen byr som vanlig på en treningsøkt. Ha en sprek start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da var det mandag ja. Ganske trøtt men det er vel bare å sette i gang med en ny uke. Ha en fin en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God mandag. Straks i seng her nå så en kan sørge for fremtidige inntekter til Norge neste natt også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag. Blitt 2 timer med søvn de siste 36 timene. Nå skal det bli godt å få noen gode timer på øyet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Sitter her på kontoret og ser utover Rommensletta - himmelen er blå - sola skinner og det var passe varmt å gå til jobb - ikke bare det - det er innflyvning på 01 banene på Gardermoen og dermed får vi mange fly over oss - takk for det.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings, her man står og venter på 20-bussen. Ser ut som infoskiltet, virkeligheten og Ruter-appen ikke er helt enige når bussen skal dukke opp. Alene hjemme med arvingen i kveld, så da får jeg benytte sjansen til og bestemme over fjernkontrollen så snart han har lagt seg. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Å komme tilbake til jobb etter fire uker ferie var ikke så galt som jeg hadde sett for meg. 139 mails hvor mesteparten bare kunne gå i papirkurven. Så da satser vi på at dagen forløper like rolig som den har begynnt. Blir en liten tur til frisøren etter jobb. Ellers ingen planer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra kontoret.
Her er det bittelitt fest, siden en pris vi vant er offisiell i dag. Men det er også mye å gjøre, så bare å komme seg i gang. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra kontoret i Oslo. Ja, det var sannelig kjekt å være tilbake til jobb. Hvorfor sitter jeg ikke på Cubo i 30 grader, med nyinnkjøpt varm Banitsa, svart kaffe og feskpresset appelsinjuice servert av Slava*. Vi lever da i et fritt samfunn, så burde kunne velge det siste. Nuvel, en forkjølelse på toppen gjør det litt kjedelig å sitte på jobben, men det må vel til. Ha en bedre mandag!
![]() * https://www.flickr.com/photos/alexan...v/14121885704/ Last edited by AirbusTrond; 15-08-2016 at 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God lokal kveld fra Filippinene! Slapper av etter en tur til General Santos. De har tunfiskfestival der til uka, så bannere overalt. Men det var ikke grunnen til at vi dro dit. Dagen etter bryllupet pådro jeg meg en influensa som ikke hører hjemme noe sted, ihvertfall ikke her! Så idag var første dagen jeg kunne bevege meg ut, og jeg og kona bestemte oss for å stikke ut og spise lunch i lag.
Er inne i siste uka med ferie. Men to dager arbeid og resten av uka fri i første arbeidsuke gjorde at jeg ordnet avspasering og dermed fikset en uke ekstra med fruen! Det er egentlig helt greit ![]() Ha en flott mandag!
![]() |
#13 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra Berger.
Her har man kommet seg tilbake til kontoret etter en uke med noe som var en salig blanding av h/gjemmekontor og litt fri. Mer enn nok å ta tak i, men fordelen er at for første gang på 9 uker så vikarierer jeg ikke for noen av mine kolleger. Og har dermed kun mine egne saker å drive med. Noe som gjør at jeg har litt mer tid og anledning til å få unna ting som skulle vært gjort for leeenge siden. Og husk, nå er det bare to dager igjen så er det onsdag, og da er vi halvveis i uka ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings og velkommen til Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 25 | 26-06-2017 16:33 |
Ajajaj, det er mandag! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 16 | 27-02-2017 22:18 |
MANDAG! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 18 | 13-02-2017 19:06 |
Jeppers, Beste dagen i uka er her; Det er mandag! | Bergern | Flyforum | 16 | 29-08-2016 21:52 |
Beste dagen i uka; mandag er her igjen! | Bergern | Flyforum | 13 | 05-07-2016 00:41 |