![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra byen ved deltaet. Da var det fredag og snart jobbtur til SVG. Tilbake i ettermiddag, så hjem en tur, før turen går til TRD i kveld. Da privat i Plusness class.
Ønsker alle en riktig fin fredag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad friferiefredag:-) Ferien nærmer seg slutten men noen dager uten store planer hjemme er egentlig veldig digg. Ha en flott fredag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra Filippinene. Her er det litt dagen derpå stemning med restekake og kaffe som gjelder. Og da var man jo gift også!
Ellers er det 35 varme i skyggen og solstek så det holder, så vifta får kjørt seg. Skal få ordnet noen papirer idag. Ellers blir det svært lite å ta seg til. Godt det også. Har vært stress her de siste dagene. Ønsker alle en fabelaktig fredag! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Gratulerer med giftemål til Erikma. Havet står for tur. Helikopter i ettermiddag, men med sommerplanen til SK blir det første fly til bgo. Det går riktignok ikke før 09.10. Ledig midtsete enn så lenge, men det ryker nok. Så er det bare å la være å tenke på at det er 24 t til neste gang jeg får sove.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Opp og sprett - det er fredag og det helg om 6-7 timer. Det er meldt om regn på Østlandet i dag - uff det er noe nytt og selvfølgelig trenger vi dette for å vanne plen etter en dags opphold
![]() God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra en av Ruters eldre blå. Jobben kaller. Hjem og lage pizza i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra en tbanestasjon. Kontoret kaller og en bursdag i kveld. Men først jobb og legebesøk. Det betyr at jeg kan gå tidlig.
![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra Lillestrøm... eller toget til Oslo.
Dårlig start på dagen og nesten nada søvn i natt. Møkkahumør, rett og slett... rusler sur mot toget... - "hei! Du ser ut som om du trenger en kaffe. Værsågod" - sier plutselig en smilende dame utenfor Egon. - "jøss... eeehh... ja... veldig... takk..." Og så har noen klistret dikt på neste lyktestolpe. CAPTURE EVERY MOMENT AS IT COMES TO YOU Det er nesten så man blir religiøs... Ha en fin en.
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra ferie/hjemmekontor
Planen var en uke ferie med ungene. Men siden jeg har vært hjemme så har det blir såpass mange timer på PC'n at ferien blir byttet ut med hjemmekontor hele uken.... Helt greit å få trimmet litt ned på timekontoen på jobb, da den er så stappfull uansett. Så her har det gått i diverse løsing av verdensproblemer hele morningen. Tror vi har sånn passe kontroll på butikken nå. så får vi se hvor vi ender i dag. Tenkte å ta med ungene ut en liten tur, og kanskje en bytur. Skulle hatt en ny reim til ene klokka, og siden den reima må være 26mm så er det ikke alle som har... så da må det nok letes i mer sentrale strøk... Ønsker alle en god helg! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Planleggingsdag over heile linja i dag, og sidan frøkna er i planleggingsbransjen ho også, vart det heimedag med kids i dag. Trur dei har godt av ein barnehagepause også; hard overgang etter ferien... Så no blir det IKEA.
Reiseprogrammet for hausten ser unormalt roleg ut; skal tru om eg klarar meg med to jobbturar til Oslo. Og så ventar eg på at SAS kunne drege igang salg til ARN frå TRD. Snasne flytider for helgetur, så vi får sjå...
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Cubo Varna! Her er det ble kjølig i dag, ikke særlig mer enn 25. Men solen er i alle fall foreløpig på plass. Kaffe, Banitsa og vann så langt på menyen, men de lokale har alt startet på øl, så får vel følge opp. God fredag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra Stavanger. Fire uker ferie er digg. Men det begynner å gå mot slutten. Siden det regner, er planen for dagen er å fortsette med litt nødvendig indretjeneste. Passer fint å starte høsten med skinnende ren leilighet. Satser uansett på å presse inn et eller annet hyggelig i løpet av dagen også. Er jo tross alt fredag (og ferie).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Good Morning fra Alexandria Old Town like ved Washington DC. Her tittes det på Good Morning America. Etterhvert står besøk på Smithsonian Air&Space Museum National Mall på programmet. I kveld konsert med Emmylou Harris og Lyle Lovett. Og man kan vel si at det er varmt nok her...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Da var det fredag ettermiddag og SVG turen er over. Hjem for en rask turnaround med middag og bytte bagasje før det bærer opp til OSL igjen i kveld og ny flytur!
![]() Ønsker alle god helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. da er ukens siste arbeidsdag i gang. I morgen tidlig er det fakirflight med Spirit til Houston. *Gjesp*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fredag fra Stavanger. I går sov jeg hele kvelden, bare avbrutt av en times visitt i baren før jeg sov helt til morran. Hadde sett frem til nydelig frokost utomhus med utsikt over Farsund indre havn. Men det var pinadø begynt å pøse ned i bøtter og spann. Nydelig frokost ble det, før en bare reiste hjem. Jobbe utendørs i slikt vær var ikke forenelig med mitt oppdrag. Så da ble det jaggu tidlig helg også
![]() Var hjemme til lunsj og fikk en lunsj lur i stolen også. Ha en fin fin helg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra London. Klar for kickoff weekend. Skål!
Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Så var det fredag igjen:-) | EB | Flyforum | 16 | 04-01-2019 17:23 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 25-08-2017 19:26 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 12 | 18-08-2017 15:16 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 22-07-2016 23:57 |
Da var det fredag | Someone | Flyforum | 19 | 30-10-2015 22:39 |