![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Klokken er nå over midnatt i hjemlandet også så da er det vel innafor å starte tråden. Får vel starte dagen med litt frokost - 8 timer frem i tid er slettes ikke optimalt, men man må tvinge seg til å gjøre noe med saken. Sov dugandes greit selv om jeg ikke gikk i seng før kl var nærmere 02. Litt småkjipt vær ute så får se hva jeg skal ta meg til. Er vel en perfekt dag for å finne et museum eller noe i den dur. Har jo et Opal kort (tilsvarer Oyster ) til å komme meg rundt med tog og buss. Det ser ut til å fungere - ihvertfall fungerte det perfekt for meg å komme fra flyplass og inn. Men får vel hoppe i dusjen. Ha en bedre dag dere som vet hva dagene vil bringe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ex Spært
|
![]()
Kjempevær her i nord. Vel, ikke så langt lengre nord da - Brisbane er fortsatt et stykke unna polarsirkelen.
Siste dag med møter nå, så i morgen er det nesa hjemover med Qantas, Qatar og det som finnes av selskap med Q i. Ha en god dag alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Selv ble jeg fasinert av kolonien med "flying foxes" ved botanisk hage som ligger ganske så sentralt. Og klarer du lokalisere disse apekattene så har du en monorail rett over hodet... ![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Jaja, da avslørte jeg at det er en stund siden jeg var der.
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg tok den rett før de la den ned. Husker at det var problemer med dørene sån at jeg holdt på å bli med til neste stasjon :O Mener de flyttet den ti Hobart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen! Strålende solskinn utenfor kontorvinduet.
Ikke noe spesielt på kjøreplanen i dag tror jeg .. kun kontorering og andre kjedelige greier. Hyggelig å sosialisere litt med kollegene, men nå tror jeg de begynner å bli lei av meg igjen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra bryggekanten. Ble en sen kveld eller tidlig morgen i natt - skjønner ennå ikke helt at jeg er her allerede. 4 timer på puta er i minste laget. Nå skal vi holde oss våkne ut arbeidsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bgo. Fint i Oslo og fint her betyr en flytur med fantastisk utsikt. Satser på ingen kanselleringer hjemover i dag. Og i morgen skal jeg levere i barnehagen så da kan jeg slumre helt til 06.30!
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Arvingen er nettopp avlevert i barnehagen. "Eksternt" møte i dag, så får vel etterhvert montere både slips og sjarm. Gjemmekontor ellers, før det i kveld er et opplegg hos Insignia med det Britisk-Norske handelskammer jeg skal på. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Manchester,
Grått her over idag. Frokost er unnagjort, en forflytning over til T1 skal gjøres for returen til SVG med 540 og 1872 idag. Så får vi se hva som er materiellet idag etter hvert. Ha en fin dag Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra toget. Fremdeles sliter jeg med å tenke på annet en soving. Tar meg i å se på kalenderen og planlegge soving uker frem i tid. Ellers var noen fryktelig spent på om jeg hadde kjøpt gave til dem i Dubai. Det hadde jeg jo ikke tenkt på, så jeg Vippset over 7,- isteden. Det falt merkelig nok ikke i smak. Så da lærte jeg det. Ha en fin en med masse soving
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon,
Till jobb utan jacka idag, så fint är vädret på Sveriges framsida. Ha en strålande dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Blir nok en liten luftetur av joggeskoene i dag, før man skal prøve å få unna litt eksamenslesing etterfulgt av generalforsamling i studentforeningen. Pleier å bli en fuktig affære så fort formalitetene er unnagjort
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen!
Her skal man også kontorere utover dagen, planlegge litt og bestille litt. Fikk akkurat invitasjon til debatt under Arendalsuka, så da var det greit å ha Black-card hos Thon med garantirom. ![]() 2 uker igjen til ferie, den ene av de to "venteukene" skal tilbringes kontorerende i Las Vegas. Innafor det også ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grumpf fra Akersgata. Dårlig søvn, slapp, uopplagt og null arbeidslyst. Ikkje bra. Men skal vel prøve å holde ut dagen. Det er jo snart lunsj, og der er jo det noen lyspunkter. Ha en fin-fin dag - en spesiell hilsen til dere som må tilbringe dagen utenfor Kongeriket!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke-fullt-så-grompf fra Berger.
Ble først en time forsinket (Eller: Jeg ble presis, men hadde tenkt å møte en time tidlig). En kollega hadde heldigvis fått slukket de verste brannene, så jeg tror jeg skal komme meg på rute. PDD etterpå (Er visst FedEx'sk for medarbeidersamtale) som jeg brått kom på skulle være i dag. Det føler jeg også at jeg har kjempegod tid til. Vel vel, en overlever nok denne dagen også. Etterpå skal det hentes et rekommandert brev, som jeg må innrømme jeg er dritspent på hva inneholder (selv om jeg har en mistanke). Imponerende at det har brukt bare 3 dager fra Lørenskog til Neskollen. Med FedEx kunne det nesten vært fram og tilbake til New York på samme tiden. Gleder meg fortsatt til første ølen klokken 15:03 på lørdag. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg tenkte å vorse fra kl 15.02, så da har nok jeg tatt et par halvlitere innen du kommer
![]() |
#19 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Le Lavandou.
Natten ble brukt til prøvesmaking av rom plukket ut av Michael i le Lentres rikholdige utvalg. Dagen idag blir nok der etter ![]() Får vel komme seg opp og sjekke om gutta i naborommet er i live. Ha en snasen torsdag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kjipt, men torsdag er det blitt | Bergern | Flyforum | 24 | 01-09-2017 09:40 |
Da var det blitt torsdag! | Concorde98 | Flyforum | 29 | 25-08-2017 20:33 |
Hvorfor har KSU-OSL (SK2308) har blitt kansellert? (25/07/14) | bufo222 | Småprat | 4 | 29-07-2014 20:14 |
G`Day fra Sydney | jameson82 | Flyforum | 17 | 07-12-2012 20:48 |
Har det egentlig blitt så mye billigere å fly? | ruben | Reiseforum | 7 | 10-03-2010 19:19 |