![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Singapore Airlines har startet en sommerkampanje med virkelig gode priser i Business Class til en rekke destinasjoner i Asia og Australia/New Zealand i sommer.
Du finner alle detaljene om kampanjen her: https://insideflyer.no/singapore-air...usiness-class/ Løp & kjøp! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Litt mer info for arkivets del, to laveste prisene er:
Singapore kr 16 154,- Bangkok kr 17 274,- Sydney til 21808,- er vel heller ikke så ille? Kjøpes før 27. mai, reiseperiode frem til 21. august
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror det blir sommerferie i Australia i år ja... Noen som har erfaring med å registrere SAS credits hos SQ? Evt å booke igjennom reisebyrå og få SAS credits?
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Nice1! Mtp. at Y klasse til CHC er på 13000, sist jeg sjekket i april, så er dette virkelig enn god deal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fristende fristende fristende. Er det gammel eller ny kabin i SQs A380?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er ny business med lieflat på alle A380, men SQ har en enda nyere C klasse på A350. Sommerferien min er i boks, blir 2 uker Australia, fant pris TRD-CPH-SIN-SYD-SIN-AMS-TRD til 25 laken. A380 SYD-SIN og A350 SIN-AMS blir nye fly for meg. Ikke mye å si på den prisen
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
Ikke gæli, og gratis med EBG ![]() Har selv A350 på AMS-SIN i oktober, blir digg! ![]() ![]() Er dette tilbudet noe som kommer igjen hvert år mon tro? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Joker
|
![]()
De hadde det hvertfall i fjor også - https://insideflyer.no/singapore-air...usiness-class/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Powder hound
|
![]()
70-års jubileum tilbud, gode priser til CHC og AKL spør du meg
![]() Mon tro om det gir 100% EB-opptjening? http://www.singaporeair.com/en_UK/no...campaign=EUReb |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser ut som de bookes i V eller K som bare gir 10%. La på en drøy tusenlapp og fikk bookingklasse W. Dette skal gi 100% og ca 25.000 EB-poeng til Christchurch via LHR og SIN. 9.900 kr fra 1.-9. April som et eksempel.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan noen hjelpe meg med noen tips? En kamerat ba meg stikke innom og hjelpe ham å booke noen segmentsrun slik at han kunne få EBG før perioden løper ut 31.3. En halv time senere satt han med en bekreftet C-billett med Singapore Airlines første uka i april. EBG i 27 måneder for 1 tur. Osl-Ams-Sin-Chc-Sin-Cdg-Osl. 350-900, 380 og 772. Skulle gjerne hatt noen tips. New Zealand og Christchurch er ikke akkurat noe vi kjenner godt. Noen med erfaring med hotell. Sentralt og ca. 1.000 Nok pr natt i 3 netter? Finner litt på nettet, men tar gjerne litt tips om severdigheter også.
![]() |
#12 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Christchurch er ein koseleg plass. Reis ut til Akaroa, midt i eit gammalt vulkankrater. Det er ein liten landsby, halvt fransk. Elles er køyreturen mot til dømes Queenstown og omland fin, synst eg. Det er òg ei kabelbane (var i alle fall) opp til ein topp nær Christchurch, der fann eg norsk laks i restauranten. Hotell kan eg ikkje hjelpe med, budde på hostell
![]() Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
![]() |
#13 |
Peter Fox
|
![]()
Segments run. Det at du vel ikke til Auckland.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Han mangla en haug av segmenter for å oppnå EBG i denne perioden som utgår 31.3. I stedet dropper han EBG i denne perioden, men oppnår til gjengjeld EBG første uka i april med denne turen til Christchurch. Da får han også beholde EBG nesten ett år lengre.
Hører gjerne fra noen som har vært der om hvilke hoteller som ligger fint til.
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
CHC er en koselig (engelsk) by, men bruk gjerne litt tid utenfor byen også om dere har tid. Du har liksom ikke oplevd Sørøya ved kun ha vært i CHC. Queenstown, Wanaka, Dunedin, Te Anau/Fiordland, West Coast, Nelson ++ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tips: Kom deg ut av byen med en gang og få sett så mye av naturen som du rekker. Å dra til sørøya på New Zealand for å være i byer er like dumt som å oppleve Australia ved å besøke Canberra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk skal dere ha. Ibis ser fin ut. Med bare tre dager og alene blir det nok mest byliv. Får ta det igjen senere.
![]() |
#18 |
Powder hound
|
![]()
Nok en runde med SQ-tilbud til latterlig gode priser både i Y og C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Premium Economy fra kr. 10000 Business til Asia fra kr 17999 New Zealand/Australia fra ca. 22.299 Moskva Y/C hhv kr 2399 / kr 5599 Book by 24SEP17 http://www.singaporeair.com/en_UK/no...great-getaway/
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 13-09-2017 at 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tettere samarbeid mellom Singapore Airlines og Malaysia Airlines | Someone | Flyforum | 7 | 17-05-2023 07:12 |
Singapore Airlines starter Stockholm - Singapore 30MAI17 | Bizflyer | Flyforum | 58 | 15-09-2020 14:58 |
Singapore Airlines | staale | Samlerhjørnet | 1 | 25-12-2018 10:36 |
British Airways/Singapore Airlines sin Concorde-rute til Singapore | Chriscross | Flyhistorisk forum | 4 | 29-03-2012 12:11 |
Tilbud fra LH, Singapore, trenger litt hjelp. | sirpjalle | Reiseforum | 4 | 28-04-2011 19:06 |