![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I mangel av andre steder å poste dette lager jeg en ny tråd. -->Mod må gjerne flytte til et mer egnet sted.
Jeg ser til stadighet på prisforskjellene på SAS go, Go Flex, Plus Saver, Plus, Business Saver og Business opp mot hvor mange EB poeng man får før jeg bestiller tur. Nå er det jo helt klart en kvalitetsforskjell å fly business mot Go, så den forskjellen i pris er enklere å "måle" samt at man får en del ekstra EB poengene i biz. SAS Plus har jeg derimot mer vanskeligheter med å vurdere opp mot Go. Hva er tankene rundt hvor mye mer man kan/burde betale for en oppgradert billett på longhaul og lange Europa flights? (Norden og innenriks er sjeldent verdt mer enn Go syntes nå jeg) Er det f eks verdt; - 2.800,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-NRT? - 1200,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-LAX? (denne er vel kanskje åpenlys) Fint om folk kommer med noen gode for eksempler på flights som har en rimelig og verdifull oppgradering. ![]() Last edited by Chr1st1an; 04-05-2016 at 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peter Fox
|
![]()
Eneste grunn til å velge SK+ på siste leg må vel være "limmo" service?
Nei, tuller ganske hardt nå. Jeg lander fra US på UA-Plat, Har sikkert 3 stk innsjekket baggasje. Da er det greit med SK+ og Diamond,og slippe bagasje styret? Hva tror dere ?
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En faktor som burde veie inn er selvsagt EB status. For min del er som regel enten jeg eller fruen alltid gull, så da har vi fast track og ekstra bagasje uansett. Da er det plutselig ikke så mye mer man får med Plus...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS shareholder-billetter | Mugnas | Reiseforum | 19 | 12-10-2012 18:37 |
SAS-billetter | zico77 | Flyforum | 19 | 27-11-2008 08:52 |
SAS billetter i supermarked | FlyHi | Flyforum | 32 | 03-09-2005 17:09 |
Bilder fra MHs oppgraderte First og Business | The Ticketor | Flyforum | 3 | 02-06-2005 14:47 |
MH presenterer oppgraderte kabinen | The Ticketor | Flyforum | 0 | 29-03-2005 16:18 |