Optiontown finst vel ikkje lengre etter at sas la om til nytt budbasert oppgraderingssystem.
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Optiontown finst vel ikkje lengre etter at sas la om til nytt budbasert oppgraderingssystem.
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Stemmer dette? Eller kjører de parallelt i en fase? Jeg fikk lagt inn min reservasjon for interkontinental SK.reise Optiontown senest i dag og fikk ikke på noe tidspunkt info om at de ikke lenger dekket SK-flygninger. Betalt fikk jeg også gjort....
Men nå kan det jo selvfølgelig tenkes at måten Optiontown løser det på er at de i ettertid bare informerer om at jeg dessverre ikke ble oppgradert...
Får man poeng i forhold til opgradert klasse?
Post deres erfaringer med det nye systemet her. :stir
Fikk bekreftet oppgradering GO-PLUS på dagens flight fra EWR til OSL for 15240 EB-poeng (240 poeng over minmum, mao POOR).
La inn upgrade for cirka siden en uke og fikk svar 48 timer før.
Opptjener man også poeng i ny klasse når oppgraderingen er gjort med poeng?
Apropos OSL-ARN så går budgivningen fra 405-1015kr hver vei. Syns minsteprisen er dyr nok, men det er vel verdt det hvis man får i seg et par øl i loungen og litt mat ombord.
Det er uansett ikke verdt noe mer enn minstepris etter min smak ihvertfall innad i Skandinavia. Kan kanskje vurdere litt mer enn det på en tur til Malaga eller noe sånt - men innad i Skandinavia? Neppe.