![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og hopp - det er 8 grader - det er varmluft som blåser - det tørker opp her i Oslo nors. Flott vårdag i desember.
Klar for morgenkaffe på kontoret og to møter utover formiddagen - så hjem til Doggen. ha en flott dag videre. jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Mørkt og litt regn her, temperatur på 6 grader. Blir vel fakturering idag, samt ta meg av noen forsmådde kunder uten leiebildekning.... Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hola fra Radisson Blu Bodø! Mørkt ute, hehe. Sees på julebordet senere!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Her skal jeg også ende på julebord etterhvert. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Morn nummer 2 fra Bodø! Flyr sørover med et litt tidligere fly enn Petter! Det vil si en rolig morgen nytes før jeg lukker kofferten og stikker bort til flyplassen. Ses seinere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Et par timer med "hei-pose-kvittering" før julebord så det skal nok gå fint
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her setter man snart snuten mot FBU, før man ender opp på julebordet ikveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra flytoget. Skal ut og teste business i oppdatert a330. Sjekket appen til OSL for å se om det var mye kø. Terminalen så helt øde ut. Brannalarm?
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God julebordstorsdag fra SVG. Da er en endelig på farta ugjen. Siden jeg ikke har planer for dagen, har jeg like godt skattlegges på Ureist. Her nytes en øl i påvente av at DY skal ta meg over til Oslo. En sakte drikkestart et bedre enn kick-start tenker jeg.
Ha en fin fin dag, så ses jo noen av oss utpå eftan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Guten morgen fra Lillestrøm.
Lang og lun morgen her i dag. Har strengt tatt semi-startet juleferien, så jeg skal ut og gå en tur i skogen. Så blir det en liten tur på kontoret og til slutt litt julebord. I morgen blir det vel mer eller mindre repeat på dette konseptet. Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God dag fra Furuset! Her blir det å gjøre ferdig dagens oppgaver før kursen settes med t bane ned mot sentrum og julebord. ☺
Ønsker alle en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Noe grått vær i øyeblikket . temperaturen falt fra 10 til 6 grader i løpet av kort tid når været skiftet retning. Full fart jobbmessig idag før kursen settes over til ABZ senere på ettermidddagen for møter i morgen. Julebordet i Oslo ryker for mitt vedkommende i år og håper at det passer inn bedre til neste år. Ha en fin kveld alle julebord deltagere i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Da har jeg kommet til F-gatene på ARN. Fikk akkurat brekreftet i informasjonsskranken til SAS at det kun er lounge her for de som flyr med andre flyselskaper samt de som har Priority pass. Å gå ut gjennom ankomst, inn igjen gjennom sikkerhetskontroll og så lete etter en lounge i en annen del av flyplassen er ikke aktuelt. Dette var elendig fra SAS.
![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra KLM sin non-schengen gullstue på EHAM. Tåka på CDG ville ikke det til at jeg rakk forbindelsen min hjem til GLA, men prøver igjen om halvannen time å komme meg nordvestover til julefri. Prøvde et ombookingsstunt som ikke gjorde noe forskjell da begge akutelle flightene som jeg kunne rekke det på var forsinket. Fikk da vertfall notert en ny flytype i boka på tur oppover.
Metoffice melder om effektiv temperatur med winchill på 0 grader, da er de bra at man er godt forberedt *kremt* og ikke tok med jakke da man reiste heimefra for halvanna måned siden, da det er varmt i Afrika. Heldigvis skal man rtett i en taxi og hjem. Ha en varm og god torsdag folkens, og et godt julebord de som skal dit! ![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Det er ikke lounge på nok-schengen på OSL eller CPH heller... og er du ikke non schengen trenger du ikke gå ut. Bare snu deg og gå litt tilbake. SAS fortjener bitching, men rett skal være rett.
![]() |
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, flere andre flyselskap hadde lounge på non-schengen.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Ettermiddag fra Oslo - på tross av at man egentlig har hatt juleferie i nesten to uker er det fortsatt ting som må gjøres. Feks lese rapporter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Rakk fint 1,5 time i loungen på ARN da Oslo-flyet parkerte like ved. Fikset poengoppgradering i loungen. Fikk det siste setet, 8H.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God ettermiddag fra BGO. Venter på SK274 som skal ta meg til årets julebord. Blir nok bra, ja.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Klepp. Folk elsker å "leke reisebyrå", og kombinerer stadig SAS og Norwegian i samme tur, gjerne med litt korte forbindelser på større flyplasser. Og så kjefter de på "innkompetent innsjekkspersonale" og dårlig service fra henholdsvis SAS eller Norwegian, alt etter som hvilket selskap turen starter med... På en mer positiv side er det usedvanlig rolig på ankomstservice, noe som jo burde bety at de fleste får bagasjen sin når de skal!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord: Torsdag 14. desember kl18:00 - Grilleriet, Oslo | Someone | Flyforum | 82 | 15-12-2017 13:05 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 15-12-2015 16:42 |
God torsdag fra Oslo nord | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 03-09-2015 22:22 |
God søndag fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 23-08-2015 20:58 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 20-01-2015 11:19 |