![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Hei på dere. Som sikkert noen kjenner til så kan man booke ganske billige billetter f.eks HEL-ARN til pene 415 kr med A3 via ATH.
Det har seg sånn at jeg nå har sjekket masse rundt, og funnet ut følgende routing: OSL-BRU(SAS) BRU-ATH-IST (A3) 16 oktober, og IST-ATH-OSL 17 oktober. Dette sørger for at man får en hel natt i IST, og 1 hel natt i ATH. Alt dette for under 2000 NOK. Noe som blir med på denne turen? Dersom du ikke er Aegean Gold så vil jeg bruke en voucher på å oppgradere deg på en av legs'ene. Dersom du har Aegean Gold, så er dette en gylden mulighet til å rekvalifisere(Hvertfall få dine 4 fligher). Noen som hiver seg rundt og er med? Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg blir med! Er selv gold men trenger de fire nødvendige flightene
![]() Sender deg en meld!
![]() |
#3 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Hvor er det enklest å booke disse ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
|
![]()
16 oktober: BRU-IST bookes lettest på aegeanair.com. 98,98 EUR. Flights A3 621 og 994.
17 oktober: IST-OSL bookes lettest på via Momondo.no Flight A3 993 (lørdag kl 16) og A3 814 fra ATH-OSL søndag. 1163 NOK. For å komme seg til Brussel brukte jeg poeng hos SK. Edit: Vurderer å avbestille denne, og heller fly Brussel Airlines ned for kr 500. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du må nesten forklare hvordan dette blir både en natt i ATH og en i IST. Og Hva har det med HEL å gjøre?
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
|
![]()
Bergern: HEL var bare et eksempel at det finnes mange kjekke priser der ute med A3.
Fredag: Brussel-Athen-Istanbul. Er fremme i Istanbul 20:30 på kvelden. Flyet tilbake til Athen går lørdag ettermiddag 16:00, mens flyet til Oslo går søndag morgen. Man får derfor 1 natt i IST, og 1 natt i ATH. Thomas |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aegean starter Oslo - Athen | Someone | Flyforum | 59 | 16-09-2024 10:39 |
Wizz Air til Athen i S18 (med åtte nye ruter) | Boeing_fan | Flyforum | 0 | 30-10-2017 16:08 |
Aegean med Kalamata til CPH og BLL | Someone | Flyforum | 4 | 03-11-2015 13:33 |
Til Bangkok med KLM (Economy) og Emirates (FIRST) via Amsterdam, Athen og Dubai | HS-TLD | TripReports | 82 | 27-09-2011 03:24 |