![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
NSB flight 2384
Heldigvis fikk jeg meg en lang og god frokost på Røros Hotell for det var heller skralt på lounge-fronten på Røros Stasjon.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 21-06-2015 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
R10 mellom Røros og Hamar? Jeg trodde det var toget som gikk Drammen-Lillehammer, jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Takk, har konferert med personalet og fikk riktig flight-nummer. Det som stod på bookingen min stemte visst ikke. De opplyste heller ikke om flightnummer på stasjonen, dette kombinert med ingen billettkontroll før man går ombord er en dårlig kombinasjon.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Opereres avgangen med type 92 eller 93? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Vanligvis ligger det noe i avislommen som angir hva slags metall man sitter i, men her måtte det googling til: Flighten bruker BM 92.
Ellers så tar de kun kontanter ved salg av kioskvarer ombord. Det er jo det stikk motsatte av hva man ellers har. Hvem går rundt med norske penger på seg idag?
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da hadde du mer flaks enn på min forrige tur med selskapet
![]() Flaks at du har besøkt en destinasjon beliggende langt øst denne helga, siden flightpath DOVRE har blitt stengt for trafikk, med tilhørende kaos av reroutinger og equipment change. 93 vil jeg mene. 92 holder seg mest til lokaltogene mellom Lundamo og Steinkjer/Storlien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg tok selv 92 Trondheim-Røros en gang, men det er vel et par år siden nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
|
![]()
For de som tviler på min vurderingsevne:
Klarte kun late opp den før jeg ble stoppet med varselet: "NSB Interaktiv er en delt Internett forbindelse som fungerer best for vanlige nettsider og til normal e-post. Vi ber deg unngå å last opp eller ned store filer. NSB begrenser tilgang til noen nettsteder og tjenester på Internett som bruker mye båndbredde. Dette er gjort for å gi så god Internettilgang som mulig til alle brukere. Kommentarer angående NSB Interaktiv kan sendes til Interaktiv@nsb.no"
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NSB vs Flytoget til Gardermoen | Northrider | Reiseforum | 105 | 29-04-2020 19:09 |
Hjelp: Fjellfly på Hamar (Skien-Torp-Fornebu-Hamar) | seilfly | Flyhistorisk forum | 0 | 02-08-2008 11:06 |
Da er det bare å booke på NSB | Hurum | Flyforum | 21 | 31-01-2006 08:04 |
Delvis: OT NSB i ny drakt | DY | Flyforum | 20 | 09-04-2005 16:32 |