Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-10-2004, 21:21   #1
Exiz
ScanFlyer Silver

Exiz's Avatar

Default Trenger litt hjelp,

Er det noen som raskt og enkelt, i korte trekk, kunne tenke seg å forklare hva som egentlig har skjedd iløpet av de fire dagene jeg har vært ute av landet og langt borte fra både data og ymse flyfora.

Da jeg dro til Mallorca for å beskue nye trakter i begynnelsen av høstferien min hadde jeg endelig begynt å slå meg til ro med at "flyforumet" hadde blitt til to. Meningene var mange, og jeg visste ikke helt hvor jeg sto.

Overraskelsen var stor når jeg kommer hjem, og oppdager at det såvidt er skrevet en eneste post mens jeg har vært borte i det som hadde blitt til to flyforum. Hvorfor forsto jeg ikke, og tenkte selvfølgelig ikke på å titte innom scanair.no for å se om det kunne stå noe der.

Jeg trengte litt hjelp fra våre fantastisk hjelpsomme forumbrukere som alltid har vært veldig hjelpsomme med å komplettere alle mulige logger til forskjellige andre brukere, men havnet så i et dilemma; hvor skal jeg poste?

Det ble til at jeg la inn en post i begge forumene (som jeg visste om), lente meg godt til rette i stolen og ventet på svar. Forbauselsen dukket raskt opp etter å ha fått svaret: "Post på Scanair-forumet du...". -Er det ikke det jeg nettopp gjorde, spurte jeg meg selv, men neida, etter litt knoting fant jeg ut at det faktisk plutselig eksisterte enda et forum, og der var det postet ganske mange fler poster enn i de tidligere nevnte forum.

Så nå til spørsmålet mitt, hva har egentlig skjedd i vår norske flyforums verden iløpet av de fire dagene jeg har vært borte fra mitt kjære lille internett?

Jeg prøver absolutt ikke å sende ut noen negative vibrasjoner her, for synes dette ser veldig bra og lovende ut, men håper det går bra at jeg spør for å få litt hjelp til å sette meg inn i enda et forum, før det går for lang tid og jeg faller helt ut fra alt som heter forum. (Det har alt skjedd en gang, da på grunn av rot og knot med det som (ihvertfall tidligere) var Norges største akvarieforum, men det er en helt annen sak, som er av liten interesse her).

-Hilsen en undrende Mikael,
som snart er ferdig med høstferien sin
Exiz is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2004, 21:49   #2
DY
ScanFlyer Dusty

Default Replying to Topic 'Trenger litt hjelp,'

Dette er diskutert opp og ned og i mente. Lang historie, men alt finnes på forumet. orker ikke forklare...for mye å skrive.

Du får passe på å ha tilgang når du er i utlandet

DY is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2004, 21:55   #3
LN-SSL
ScanFlyer Molded

LN-SSL's Avatar

Kan ikke hjelpe deg, Exiz. Men; jeg vil gjerne være med på ditt spørsmål, enda jeg har vært hjemme og innom det som er av forum!
Har sett forsøk på forklaringer her og der, men det kunne vært greit at rette vedkommende med flere kunne ha sagt i ÈN setning hvorfor det har blitt som det har blitt....
Har lest innlegg som prøver å forklare meg det, men så lenge ingen kaller en spade for en spade, eller ekskavasjonsapparat med elongert skaft, blir det meste mye bla-bla-bla for meg. Lykke til i søken etter sanninga..
Old 02-10-2004, 22:18   #4
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Det viktigste er at du nå er på rett sted!
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 02-10-2004, 22:24   #5
LN-SSL
ScanFlyer Molded

LN-SSL's Avatar

Jada, jeg sier ikke noe på det. Jeg for min del er happy begge steder, det kunne bare for punktums skyld være greit å få svart på hvitt akkurat hva det var som fikk folk til å "trykke på knappen". SÅ kan vi gå videre derfra, forhåpentligvis i fred og fordragelighet
Old 03-10-2004, 00:47   #6
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

En setning:
Scanairforumet har siden 'tidenes morgen' bodd hos venner og bekjente, men har naa faatt seg eget hjem.

Snipp, snapp, snute ....

Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2004, 02:05   #7
LN-SSL
ScanFlyer Molded

LN-SSL's Avatar

Quote:
Originally posted by LN-MOW

En setning:
Scanairforumet har siden 'tidenes morgen' bodd hos venner og bekjente, men har naa faatt seg eget hjem.

Snipp, snapp, snute ....
Point finally taken......
Old 03-10-2004, 09:22   #8
CK
ScanFlyer Mile High Club

CK's Avatar

for å følge opp Avdeling Vests gode forklaring: Scanair.no Forum har gått fra Wet.lease til eget AOC, og det er vi VELDIG fornøyd med.

Og, Mikael (og andre) det blir ikke behov for å lære seg noe nytt forum etter dette. Nå er Scanair.no Flyforum endelig kommet HJEM, og her skal vi være "til Dove faller"

VOLARE NECESSE EST
CK is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2004, 10:58   #9
Exiz
ScanFlyer Silver

Exiz's Avatar

Quote:
Originally posted by CK

for å følge opp Avdeling Vests gode forklaring: Scanair.no Forum har gått fra Wet.lease til eget AOC, og det er vi VELDIG fornøyd med.

Og, Mikael (og andre) det blir ikke behov for å lære seg noe nytt forum etter dette. Nå er Scanair.no Flyforum endelig kommet HJEM, og her skal vi være "til Dove faller"
Det gleder meg å høre!
Og jeg gleder meg også til fremtiden her på dette forumet.
Exiz is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2004, 13:34   #10
FBU
ScanFlyer Silver

Det ligger en link på airpics som forklarer hva som har skjedd noen dager bak i tid, men husker ikke navnet på tråden
FBU is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2004, 16:35   #11
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally posted by CK

Dove, tenker du da paa den eneste spisbare sjokoladen i USA (dove bars) eller Duene (freds duene??)
Old 03-10-2004, 16:55   #12
Falcon
ÜberScanFlyer

Falcon's Avatar

Jeg tror han må mene DeHavilland Dove...
Falcon is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2004, 17:07   #13
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Jeg vasker meg med Dove hver dag...
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2004, 00:58   #14
N-3PB
ScanFlyer Gold

N-3PB's Avatar

Og Dove er en mild såpe med 1/4 fuktighetskrem som beskytter huden mot uttørking samtidig som den vasker skånsomt rent. Den inneholder nøytrale rengjørende ingredienser og fuktighetsgivere som finnes naturlig i huden og bevarer hudens fuktighetsbalanse.

Påvirket av reklame.....neida bare littegrann!
Old 04-10-2004, 01:40   #15
OMW

Quote:
Originally posted by dc-8-63
Quote:
Originally posted by CK
Dove, tenker du da paa den eneste spisbare sjokoladen i USA (dove bars) eller Duene (freds duene??)
Jeg synes absolutt Ghirardelli-sjokolade er spisbar!!!!
OMW is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules