![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Store skader på vingen og motoren i brann, Ganske utrolig at dette gikk såpass bra.
![]() Quote:
Last edited by jameson82; 25-04-2015 at 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,272
|
![]()
Uncontained engine failure?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]()
Ser sånn ut...
Maskinen har IAE V2500-motorer. http://www.planespotters.net/Product...h-Airlines.php Ser jo heldigvis ut som at det gikk bra med alle ombord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Ser ut som skadene oppsto under første forsøk på å lande
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,783
|
![]()
Hm, kanskje jeg skulle ringe VG siden jeg fløy med maskinen sist lørdag.....
Godt at det gikk godt med de ombord. Skal bli spennende å se hva som er årsaken.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2006
Location: Oslo
Posts: 2,093
|
![]()
Godt det gikk bra, ser jo ganske voldsomt ut. TK begynner jo å få et langt rulleblad med ting i det siste.
__________________
ThomAAs Flying the Norwegian way ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,924
|
![]()
Ref, ex TK pilot: Det er utrolig det går så bra som det gjør...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Nov 2010
Posts: 2,776
|
![]()
hmm.....wake turbulence? Noe "stort" som var i nærheten på første landingsforsøk?
F.eks en takeoff på RWY 17L/R.... W
__________________
You can tell the size of a man by the size of things that bother him. Last edited by Wahoo; 26-04-2015 at 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,785
|
![]()
Er bildet tatt etter landingen, og photoshopet ?
http://aviation-safety.net/database/...?id=20150425-0
__________________
Provinsbeboer og sterk motstander av sentralisering |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]() Quote:
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=8012938 , |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2012
Posts: 237
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
Location: SVG
Posts: 4,707
|
![]()
Avgang på 35L i så fall.
__________________
Det finnes tre sider av en sak, min, din og den korrekte Click Here to view my aircraft photos at JetPhotos.Net! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,644
|
![]()
Vet ikke hva som landet før de på 05, men vinden var ihvertfall gunstig for wake utifra hva jeg har sett av METAR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2010
Posts: 350
|
![]()
Var en Azerbaijan 787 som landet cirka minuttet før TK-flyet gikk rundt (ifølge FR24).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,783
|
![]() Quote:
![]() Forøvrig, mer bilder og "info"/spekulasjoner her http://www.avherald.com/h?article=48546eb6&opt=0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Ikke første gang det er nevnt: ---> http://forum.flyprat.no/showthread.p...kish+sikkerhet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2011
Posts: 242
|
![]()
Legg merke til gravemaskinen. Den fortsetter arbeidet ufortrødent mens et brennende fly suser forbi. Er en på jobb så er en på jobb!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Motorbrann i et LAN A319 ... med 204 passasjerer! | Trdfly | Flyforum | 5 | 17-06-2015 16:27 |
Cathay A333 med motorbrann | C130 | Småprat | 1 | 16-05-2011 10:50 |
Estonian Air med motorbrann | Glenn | Flyforum | 1 | 22-02-2011 12:16 |
Fly med motorbrann på Sola. | Twin Otter | Flyforum | 1 | 20-11-2010 17:45 |
Airbus A320 landet med "håndbrekket" på. | enzv-sola | Flyteknisk forum | 11 | 25-09-2010 17:54 |