![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Venter på dagems første flytog. Umenneskelig tidlig...
Uansett godt med nok en tur til varmen på Tenerife |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Tenerife hadde gjort seg. 4 grader og regn ute. Dagen har nettopp startet. Blir en lang dag foran tastaturet med mye burn og usunn mat, mange servere skal settes opp og bør være oppe til mandag morgen norsk tid. Det blir en lang dag.. Håper alle får en fin dag uten forsinkelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra Atlantis The Palm, Dubai.
Solen skinner, og greit er det. Ikke alt gikk som planlagt på vei over her. Noe som resulterte i klesmangel + tidlig kveld = tidlig våken. Frokosten venter. Ha en fin dag der ute.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() ![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen med snøvær fra Oslo nord - flott vær til å holde seg inne også det blåser sikker 20/s i tillegg. Får bare lese noe mere om Bjørn Kjos sin utnyttelse av andre Piloter fra hans andre selskaper -
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Frogner. Snø/sludd hjemme på Sandaker, men regn her nede. Poden er i ferd med og bli avlevert besteforeldre for pass, så mor og far kan få litt egentid. Tilbake i ettermiddag for og se 5-mila og samle fire generasjoner rundt middagsbordet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra Venezia!
Lettskyet, mildt og deilig. Mål for dagen; Lunch, femmil, middag. En velpolert dag ønskes alle ![]()
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God grytidlig søndag fra Panama. Solen står ikke opp før om en halvtime, men her skal man jo reise et stykke. Det skal visst være 27 grader ute allerede. I New York er det imidlertid varslet litt lett sne i kveld, eller storm som de kaller det der. United har allerede vrslet at det kan bli forsinkelser eller kanselleringer. Blir spennende å se om man kommer seg hjem eller blir sittende fast solbrent i sneværet.
Quote:
Har du havnet på riktig side av hotellet slik at du har fin utsikt slik jeg hadde? ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Motsatt problem i Dubai om sommeren, da er sjøen for varm, typ 34, mens bassengene holdes avkjølt til behagelige 30 omtrent.
Morn fra studentbyen, her drives det med klesvaske før man kanskje etterhvert holder et halvt øye på dette skigreiene på TV |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() ![]() Bor på denne siden ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fra Atlantis til Atlanta ... Her spilles det fotball (på TV) og morgenkaffen inntas. Snart jobb. Kun noen få sneflekker igjen, men temperaturen i dag skal opp opp opp, så da forsvinner nok bare sneflekker og lokale snemenn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Litt starstruck i loungen på PTY. Har akkurat hilst på Stephen Fry.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Helt topp, god ettermiddag fra Lillestrøm. Har forelest hele helgen. Og Robert , ditt fly i kveld er ship 106 som kominn til EWR fra MIA i går kveld. Så 38 bør være i rute. Kanskje den har hatt ukentlig sjekk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Vegas!
Sola skinner, kroppen klager. Men ser ut som det blir en flott dag her, virker som det blir vanskelig å komme seg hjem da CPH kommer til å slite hele uken. Men sånt kan man ikke tenke på nå! Kveldens underholdning Cirque du Soleil KA |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
2 timer forsinkelse varslet for United fra EWR. Klarte overtale ei i "Premier Access"-skranken til United om å booke meg om til SAS som flyr tidligere, men kun klarte ikke komme i kontakt med SAS på telefonen. Ble bedt om å dra til United-skranken i terminal B, men der var det bare en flere timer lang økonomi-kø. Og hos SAS kunne de selvsagt ikke hjelpe meg.
Etter denne opplevelsen skjønner jeg ikke helt hvordan ombooking mellom forskjellige selskaper i samme allianse skulle fungere.
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Velvel .. nå er det kveld litt lenger sør. Godt myrvann skal i glasset og premieren på Last Man on Earth skal bivånes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Må innrømme at jeg har sett reklame for den serien på amerikanske kanaler i det siste. Hadde problemer med å se hvem målgruppen skulle være. Et slags I Am Legend meets Hangover meets Jackass meets Big Lebowski.
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, noe slikt .. En forvokst tenåring som sakte men sikkert går loco, som pusser tenna i Shiner og bader i Marguarita i barnebasseng ... Men så ........
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 30-07-2018 00:23 |
God søndag fra Oslo | EB | Flyforum | 10 | 05-06-2017 01:49 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |