![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand
Her starter dagen tidlig da noen kinesere fant ut det var smart å ha skypemøte kl 09:15 lokal tid, kl 02:15 norsk tid. Ellers går det i bookinger for framtidige reiser. Det blir en travel mars måned med både tyrkia (tennisturnering som ei venninne spiller i), måneformørkelse på Svalbard (dagstur uten hotell.. brrrrrrrrrrrrrrr kle seg varmt!) og barnedåp 22 mars. Ellers så ble jeg 30 år idag, så får vel unne meg en pepperbiff og et kakestykke. Ha en fin dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Her sitter man halvgroggy og pelmer i seg kaffe til den store gullmedaljen! Litt trøtt ja! ![]() Nuvel, nå er det å begynne å jobbe! Ha en fin en!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Full dag her, før det skal spinnes litt på Sats i kveld. Hjemme alene, så da blir det også og finne en god posisjon i sofaen og fyre opp Netflix etter på. ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra transportens høyborg på Alna
Her har man karret seg en tur innom kontoret på morningen. Straks ut for et lite møte på morningen før kursen settes på kontoret på Gardermoen en tur. Ser ut som vi får en fin dag med gode muligheter for et par pluss og sol. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Oslo nord - flott begynnelse på denne onsdagen - vindstille pluss 2 grader og blå himmel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Formiddagen fra Snillfjord!
![]() Våknet noe skrekkelig tidlig klokken 06.30 og ute var det hvitt! Hmmm, hvor dette kom fra skulle jeg visst, men det forsvinner nok like fort som det kom tenker jeg, hører rykter om væromslag snart. Med overskyet vær betyr det mindre jobb med dette flyprosjektet som jeg syssler med, og akkurat nå cruiser RU9418 over her på 39,000 ft. ![]() Ha en topp dag alle forumister og #avgeeks! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
- "Will you be dining with us this morning, Fnate?"
- "Yes, please" - "Excellent. Here we are, sir. Full English as per usual" - "uhmmm...eeeehhhh... I am heading to work in London" ![]() Men takk til iPad'er og kundeprofiler altså!!! #backonBA Ha en fin dag.
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Grooompf....*DEDDIDESA*
Hark,host,a-a-a-atsjooo...*fremdedes deddidesa* Er på jobb dog..... ![]() Bedre dag til alle (igjen...) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hahaha - konge!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra Trondheim. Kontordag her i dag og i morgen, før det blir retur til Bergen i morgen ettermiddag. London i helgen kjenner jeg at blir helt knall!
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
MÅ bare få hacka det kundesystemet en dag ...
![]() G'morgen fra WIAS (Veldig) West. Her er det sol, men dugelig kaldt (19F) og det ligger mange tonn is på trærne rundt omkring. Neppe så mye som tiner, så det kan bli interesant når det begynnner å blåse opp utpå dagen. Ikke så mye annet enn jobb som skjer i dag. Rydding av nedfalne trær og grener får vente til det blir varmere ... Så lenge gjerdet er reparert og innkjørselen er klar, , er det ingenting som haster. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdags morgen! | TOS_EBG | Flyforum | 13 | 22-02-2012 22:55 |
God onsdags morgen! | Twin Otter | Flyforum | 31 | 27-08-2009 01:24 |
God Onsdags morgen! | FestiVal | Flyforum | 35 | 16-04-2009 08:43 |
God Onsdags morgen | Thomas | Flyforum | 12 | 24-01-2007 20:28 |