![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Grunnet en annen reise får jeg ikke benyttet meg av min flybillett til Paris med SAS i februar.
Jeg selger derfor følgende tur / retur reise, for en (1) person: Torsdag 12. februar OSL-CDG SK839 17:10 - 19:35 (Direkte) (economy) Søndag 15. februar CDG-OSL SK836 20:25 - 22:35 (Direkte) (economy) Begge flightene er direkte og passer perfekt for en langweekend. Prisen for å booke reisen på SAS.no er i dag kr 4 530. Send meg en PM med bud dersom du er interessert i en reise til denne fantastiske byen med verdens feteste flyselskap, samt en slump bonuspoeng på kontoen. Gullfordelene som p.t. er tilknyttet billetten overdras neppe, men tilgang til loungen på OSL kan kjøpes mot penger og setereservasjon kan foretas kostnadsfritt hele 22 generøse timer før avreise. Bagasje er naturligvis gratis hos SAS, og som seg hør og bør distribueres det - med et smil - forfriskninger vederlagsfritt til alle reisende på veien nedover kontinentet. Med andre ord: Kjøp og reis som en fyrste!
Next up: Mye moro! - Star Alliance Gold / One World Sapphire Last edited by LNv22; 20-01-2015 at 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Air France på ca samme tider koster 2900,-.
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Du må nok mye mer ned i pris om noen skal gjøre dette, folk har tidligere gitt bort billettene mot at overtager betaler for navneendringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men hvem vil vel reise med Air France?
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg. Gjorde det igår, har gjort det før og gjør det gjerne igjen. Fri snack og drikke ombord, Osl-lounge istedetfor SAS-bråket på vei ut. Største ulempen er møkkaloungen på CDG 2G på hjemveien.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK837 OSL-CDG returnerte til OSL | Someone | Småprat | 1 | 25-06-2017 13:09 |
Vueling oppretter base i CDG og starter CDG-CPH | Someone | Flyforum | 2 | 23-06-2017 14:36 |
Til ball i Paris med LH: OSL - MUC - CDG | LNv22 | TripReports | 8 | 02-08-2010 11:23 |
OSL-FRA-CDG-MUC-OSL med LH | jcnorway | TripReports | 9 | 26-04-2010 11:59 |
Tur til Canada: OSL-CDG-YUL-CDG-OSL | jb1 | TripReports | 7 | 26-06-2009 15:33 |