![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mye snø - litt vind og minus 3 grader og det er på tide å måke veien folkens
![]() Ha en vakker vinterdag. Jan Last edited by ATC-flyradar; 20-01-2015 at 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Heldig nok til å våkne uten alarmens herjinger i dag..greit nok, for mobilen hadde blitt strømløs i natt, så hadde nok ikke fått nytte av den uansett. Lite gjøremål i dag, blir nok å ''spotte'' fly og litt forefallende i hjemmet. Moder'n feirer sin 50-årsdag i kveld, så da er det obligatorisk oppmøte, ryktes at det skal være mulig å få fatt i en kakebit. ![]() En riktig så feiende flott tirsdag ønskes alle forumister og #avgeeks denne dagen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen. Endelig kom snøen, selv om den godt kunne ha kommet noen uker før så jeg kunne fått benyttet meg av den litt, og ikke rett før jeg skal på ferie.
Ren saltslaps på Ring3 i dag, mens det faktisk var vinterføre på E18. Pakking i kveld. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Tidlig på'an idag. Forberedelser til flere jobbmøter ut over dagen må gjennomføres. Minus en grad her over i sørvest og vinstille. Det er greit med noen dager med kjølig og fint vær etter alle stormene vi har hatt på starten av året. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Trøtt-som-en-strømpe-tirsdag...
Urk, gulp, vræææl. Vekkeklokke skutt - Check frua på jobb - check Huset tomt - check møte 12.00 - check sove en time til i hemmelighet - check Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra innenriksloungen til Thai på BKK. Etter fem dager i Bangkok skal det bli deilig å komme "hjem" til hytta i Chiang Mai. Over et år siden forrige besøk, så det blir spennende å sjekke tingenes tilstand... Har allerede fått signaler om at en rørlegger bør kontaktes. Så blir nok noen prosjektleder-oppgaver noen dager fremover nå. Ferden til CNX går forøvrig med en A330 med sete foran gardina. Ikke så stor prisforskjell fra økonomi. Dessverre er det nå slutt på både A300 og 747 til CNX. Ha en aldeles fortreffelig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Snø er jo faktisk greit, om det ikke hadde vært for at skiene mine står 200 km unna...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Radisson Blu ved Osl!
Hvitt stoff faller fra himmelen. Hadde vært deilig å bare melde seg ut og stikke sydover. Istedet venter et lite stykke intens jobbing fram til en ørliten Nord-Italia-tur i starten av Februar. For de av dere som går på ski; God bedring! Resten får ha en brillefin tirsdag ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra det varme nord | Desk pilot | Flyforum | 20 | 31-07-2018 17:37 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 15-12-2015 16:42 |
God søndag fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 23-08-2015 20:58 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 23-06-2015 15:30 |
God tirsdag morgen fra Oslo S | dc-8-63 | Flyforum | 21 | 08-06-2011 14:43 |