![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Såvidt på plussiden ifølge termometeret i bilen. Årsresultat skal presenteres, så da ble det en tur hit. Fikk igjen lommeboken i går etter den hadde ligget i gate i 30 timer. Tydeligvis blitt overkjørt endel ganger, så når jeg så på mange av kortene hadde det vært unødvendig og sperre dem. Heldigvis var førerkortet helt, da det er litt mer pain in the ass og fornye. Siden jeg nå venter på nye kort så er også hotellbestillinger satt på hold, selv om bør vel snart fikse noe da det er 8 dager til vi drar. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Her over er det sørvestlig kuling med tordenskrall inn i mellom. Travel dag i Prosjektet , i ettermiddag bærer det videre til LHR med SK4627 som vanlig for 2 møtedager i City. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra flytoget!
Årets første flytur unnagjort, føltes litt digg. Fikk som vanlig nødutgang men hadde en heller feit fyr vedisden av meg som tok litt mye plass. Det fikk meg faktisk til å lure på om han virkelig hadde kommet ut av nødutgangen. Heldigvis ville jeg vært ut før han så det ville ikke vært mitt problem, men det må jo være et problem for bransjen at folk blir større og større. Ellers blir det foredrag og møter hele dagen før den avsluttes med en velfortjent middag og tryllevann. Ha en fin dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Mornings fra Sola, grisevær ute med innslag av sludd, fysj. Ellers blir det kontorpesing fram til jeg går hjem like etter lunsj.
Ha en bedre tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tirsdag fra Kristiansand. Fikk igjen bilen i går, og for en befrielse det var! Så gjenstår bare en rask EU-etterkontroll kl 15.
Turen går nok i nattetimene til Oslo for å møte familiens nyeste tilskudd og kanskje ta en tur til danmark i samme slengen. Ha en flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra et gult phlytog i EU. Litt frem og tilbake og rundt om kring i dag. Vet ikke helt hva som skjer, men det er jobb og har sånn passe kontroll håper jeg.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Trøndelag...et forblåst et sådan!
![]() Etter en natt hvor vinden har herjet vilt så er det i ferd med å løye av litt og skydekket kommer og går hele tiden. Har vel ikke brukt dagen til annet så langt enn å sjekke 50 FB-varsler så langt. ![]() Planen er ikke annet enn klesvask i dag, i morgen bærer det av gårde på spennende saker da en bjørnjeger kommer til nabobygda for å fortelle å vise bilder/videoer fra sine turer rundt om i verden, det kan bli spennende, er egentlig ikke jakt-interessert, men ble invitert av huseieren(naboen) og da takker man ikke nei. ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God lunsj fra Forus. Dagen har sålangt vært rolig, noe som settes pris på da nattesøvnen ikke har vært helt optimal de siste dagene. Så får vi håpe at andre halvdel av dagen går like rolig for seg.
SAS IT imponerte litt i dag. Kanselerte akkurat en tur til IAD booket med poeng i februar. Tok ikke mange minuttene før poengene var tilbake på konto. Nå frister det heller å spare til LH F. Mon tro hvor lang tid det vil ta å oppnå det da.... Haha. Ha en fin tirsdag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Hjemme fortsatt,men prøver meg en tur på jobb i morra tenker jeg. Så får det briste eller bære.... Sol her idag, meldt litt kaldere også. Flott dag til alle ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God tirsdag fra Malta!
Snøkaos og forsinkelser i Norge i går, godvær, 19 grader og sol her nede! Møtevirksomhet i dag, så vendes snuten hjem til snøværet igjen i morgen. ![]() Skal nyte litt sol nå og en kald en i kveld! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Grå dag. Men får heller satse på å fortsette ferieplanleggingen. Satser på en Andalucia- og en Varna-ferie i år. Så får vi se om det blir tid til Skottland. Ellers er det billigere å fly OSL-CPH-AES enn OLS-AES ved påskeleite.
Ha en fin tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Sola!
Da er det å stålsette seg for atter et kveldsskift. NOte to self, ikke drikke kaffe etter klokken 19.00 i dag dersom man vil ha en noenlunde normal natt med søvn... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Vestsørøst. Her hos meg ligger tåka tett, og det skal den gjøre på lokalflyplassen også, men det ser ut som trafikken går greit likevel.
Akkurat fylt kaffekoppen og stilt inn P13, så her er vi klare for nok en arbeidsdag i WIAS America. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra bygg 11 på Ullevål, klar for nok en nattevakt. Reiser til København på fredag for å feire en bursdag, det blir nok et hyggelig avbrekk. Norwegian for de som lurer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God dag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 16-12-2015 17:18 |
God tirsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 13 | 03-11-2015 16:11 |
God onsdag fra Prærien | Someone | Flyforum | 8 | 25-02-2015 18:16 |