![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Wizz Air fortsetter sin ekspansjon i Norge, og fra 28. juni neste år vil Wizz fly fra Sandefjord til Tuzla i Bosnia-Hercegovina. TRF-TZL skal flys to ganger ukentlig, onsdager og søndager.
Sandefjord er en av flere nye ruter som kommer som følger av at Wizz etablerer ny base i TZL. Andre nye ruter fra TZL er Gøteborg, Skavsta, Memmingen og Hahn. Kilde: Wizzair.com Så få vi se hvordan det går med denne ruta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
For å si det på Stavangersk.. "Er nok er løje by å Tuzla rundt i.."
Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Interessant, mulig ruten må prøves til sommeren
![]() Er det noen andre ruter enn PRG og KBP som W6 ikke har fått til fra TRF? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøvde de seg ikke også på Budapest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Stemmer, de hadde Budapest noen få måneder for noen år siden. Jeg rakk bare å bruke denne ruta én gang før den ble lagt ned.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Wizz Air har annonsert at ruten fra Sandefjord til Tuzla legges ned fra S16.
Den nye planlagte flyavgiften oppgis som begrunnelse. Selv må jeg si at jeg ikke helt kjøper den begrunnelsen. Det er nok heller så enkelt som at Wizz ikke har fått lønnsomhet i ruta, så da er den nye avgiften en fin begrunnelse for nedleggelsen av ei rute som mest trolig ville røket uansett. Den planlagte avgiften hindrer tydeligvis ikke Wizz Air sin oppstart av Sandefjord-Sofia, samt økningen til Bukarest fra 2x til 3x ukentlig. http://www.tb.no/nyheter/torp/den-ny.../s/5-73-145049 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enig! Man har vel kunnet kjøpe billetter til kr 99,- på hver(?) avgang til Tuzla. Når jeg selv prøvde den ut nå i oktober var det rimelig glissent i kabinen begge veier. Ventet egentlig bare på at denne skulle legges ned, derfor jeg hastet med å prøve ut ruta før det var for sent.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Wizz Air starter Torp - București | Boeing_fan | Flyforum | 13 | 08-09-2022 13:34 |
Wizz Air starter Kaunas - Torp/Billund | Bll spotter | Flyforum | 1 | 18-09-2016 18:30 |
Wizz Air starter Växjö - Tuzla 28MAR17 | Trdfly | Flyforum | 0 | 01-09-2016 00:31 |
Wizz Air starter Torp-Sofia | imm | Flyforum | 12 | 05-08-2015 18:31 |
Wizz Air starter Torp-Beograd | Boeing_fan | Flyforum | 2 | 30-08-2012 21:42 |