![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Grått og trist vær her i dag, men vi får se om vi ikke får luftet løpeskoene i løpet av dagen likevel. Ellers spilles det viktige fotballkamper i kveld. Det blir usannsynlig spennende å se om Brann gjør jobben mot Haugesund. Jeg har også blitt Stabæk supporter om ikke annet så kun for en dag. Vinner ikke Brann i dag er vi avhengig av hjelp fra Stabæk mot Sogndal. I 2002 var det en liknende situasjon. Da var vi også avhengig av hjelp fra Stabæk og da slo Stabæk Moss 7-2 og Brann fikk hjelpen de trengte. Så LN-MOW, du må bare oppmuntre laget ditt til skikkelig innsats i dag slik at vi får hjelpen vi trenger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra et lite rom med et lite bad
Her er man endelig klar til å komme seg hjem. Flybilletter er bestillt, og OLCI er gjennomført. Dessverre klarte man ikke å få BN1 ( ![]() ![]() Ryktes at det er litt vått hjemme, ikke det at det er noe overraskende. Frokost er inntatt, og det er bare litt rask pakking av bag, så kan man komme seg hjemover. Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Trøtt i trynet, men man våkner vel snart. Kjenner at kaffelukten pirrer neseborene mine, så da skal det nok gå bra. Bryne og håndballkamp om en liten times tid og 2 X barneselskap senere i dag! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Uvant og sove til 9 også kunne stå opp til ferdigdekket frokostbord. Får vel prøve og få en løpetur i dag også, da gårsdagens med kona var av den rolige sorten. Retur til Oslo etter juniors leggetid i kveld. Ha en fjong dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen frokost er inntatt - hunden er luftet - nå er bare å se på BONANZA på tv2 - så for resten av dagen komme.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Haugeby. Farsdag og greier. Hører ungene rasler med noe på kjøkkenet.
Deretter blir det bort på Haugesund stadion å se om ikke Brann kan rykke ned ![]() Neida, for norsk fotball så bør Brann holde seg, men det får være for at Sogndal taper. Vi vil ha alle poengene vi kan få. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Warzawa. Litt messe"jobbing" igjen, før det bærer ut på flyplassen. Får se om Blacklane oppgraderer med til en S63 AMG denne gangen også. Det var ei sykt fet balje.
Ser ut som om jeg får en egen 2-seter i CRJ'en fra WAW-CPH, mens videre fra CPH-OSL er det stupfullt. Også foran i PLUS. Litt kjipt, men man får dynke seg i litt hurra-fludium så går det nok bra. Ha en fin dag
![]() |
#8 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God VELDIG sen morgen fra Bodø! Her sitter man og gløtter på skyene imellom persiennene og nyter et glass vann. Har nettopp sett siste episode av Doctor Who for sesongen, og venter spent på hva de skal få til i neste sesong.
Nervene har fått ro etter et heller overraskende tap av min kjære bestefar, som gikk bort på torsdags kveld. Han ble 69 år ung. Godt med gode venner som støtter en opp under slike strabaser, og så har jeg endelig endelig gyldig unnskyldning for å booke en plass på en 717 til HEL for begravelsens del. Ha en flott dag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Sandnes, kjenner jeg er litt støl i kroppen etter Elverum - Sandnes igår i relativt ny og fullstendig ukjent bil, men høydepunktet på turen var å få se (var nå minimalt av det i mørket) og høre min første MD-11 og rett å slett nyte lyden et par minutter på OSL før turen gikk videre.
Ha en fortsatt fin dag/helg alle forumister! ![]()
![]() |
#10 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G'morgen! Godt å være hjemme! Knapt over frysepunktet på morran, men sol og fint. Mye løv på bakken så jeg vet hva jeg har å gjøre de neste dagene ... Og det har også med 'Brann' å gjøre ... Ingen restriksjoner på løvbrenning her, heldigvis. Ha en god båldag alle sammen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Takker og bukker for hjelpen i dag. Da får en kle seg opp i rødt og og dra til Nedre Eiker eller Sandvika stadion når den tid kommer. Vi får se når det blir. Kvaliken blir sannsynligvis utsatt i forhold til opprinnelig dato.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |