![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag!
Så er dagen kommet for svipptur til Barcelona. Lenge leve galskapen! Ble 1 time søvn i natt, resten får jeg ta på KRS-OSL ![]() Lander 8:20 i OSL, løper rett til gullstua om vi er på tiden ![]() Ha en konge dag alle sammen, gleder meg til å treffe mange av dere idag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei fra Stavanger. Greit med søvn i natt. Var vel i seng rundt ti og og sluknet ganske fort. Satser på å få meg litt frokost på vei over fjellet i dag. Så blir det vel litt slumring før ankomst på "det store kjøpesenteret". Satser på jeg rekker en tur i loungen jeg også. Gleder meg til å dra på tur med flere forumister. Men rekker nok en kopp kaffe til før avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Barcelona. Alltid like kjekt å våkne 06.00 når man er på ferie
![]() Meldt passe vær i dag, uten at badeshortsen trenger oppmerksomhet, så tiden får vise hva dagen bringer. God tur til forumistene på tur nedover!
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra ZRH
Her har jeg funnet frem til businesskantina til LX. En laang flight fra SIN til ZRH er gjennomført, og kan melde om at setene i Y kommer nesten opp i ansiktet på den bak. Skjermen er nesten ubrukelig da. LH1183 til FRA er neste flight på turen, som ender på SVG litt før kl 13. Så blir det å vaske klær til neste reise, som er med fly og hjulvisp i begynnelsen av neste uke. Håper jeg er tilbake i rett tidssone mentalt da ![]() God tur til galningene som stikker til BCN i dag. Skulle gjerne vært med på galskapen, men etter 2 uker på reisefot i Y, så tror jeg jeg står over ![]() Ha en fin lørdag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flugmaður
|
![]()
God morgen fra flytoget.
Lite søvn i natt, men det gjør da ingenting! Er på stua om T-minus 30min. For en tur dette blir!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tur til alle som skal til Barcelona!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - en stille og regnfull natt - får følelsen på å være på et skip
![]() God helg folkens - ta det piano Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Her står et bryllup på agendaen. Så er spørsmålet hvordan junior bestemmer seg for og kjøre showet så fåran være forberedt på og måtte evakuere både under vielsen og middagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ønsker alle forumister god MR til BCN i dag!! Håper SAS har husket å fylle opp barskapet foran, ser for meg at det fort kan bli fuktig i luften ombord der..
![]() ![]() Ellers helg, men dessverre litt jobbing og litt huslige sysler.. Rødvin får vi nok plass til i kveld, samt litt god mat! Nyt kvelden venner! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hahaha, magisk!
Flott at SAS fikset det for dere! Bilder og rapport(er) forventes underveis. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Morn fra 2D - her har Peppep og jeg diskutert om GT skal drikkes før eller etter ølen Akk ja.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra tiggerstaden. Er landfast i helgen og mange må spørre to gange rnår jeg sier jeg ikke reiser denne helgen. Har allerede vasket balkongen så dagens huslige sysler bør da være unnagjort. Begynner å stresse litt over hva vulkanutbruddet kan gjøre for reiseplanene fremover. Og gullkortet for denne perioden vil ikke være i mål om det blir mange kanseleringer. Og de 19 turene fremover som er booket vil ikke reiseforsikring dekke om det blir vulkanutbrudd. Huff, burde ikke frustrere slik.
God tur til alle som skal til Barcelona. Håper dere får med dere flere av severdighetene der nede.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God lørdag fra Oslo. En nokså effektiv lørdag morgen til meg å være, har allerede gjort helgas innkjøp og vasket opp noen dager gammel oppvask. Så da får jeg vel gjøre noen flere nødvendige sysler, feks å rydde klesvasken som er tørket inn i skapet igjen. ![]() Men jeg tror kanskje jeg skal kjøpe noe mer i dag. Feks en ostehøvel som jeg merkelig nok ikke har, eller trykkløft på boks for å rense et tastatur med mye smuss Til Someone: Ja er nok litt styr med spedbarn når man må ha dem med seg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Hørte om dette opplegget i går. Dette er jo bare magisk bra. 28 av 40 pax i PLUS er Flypratere på MR...
![]() God morgen fra Lillestrøm. Hadde Fly+Såpe+Øl på The Wiskey Bar i går, og det var riktig trivelig. Tipper JC har hatt en riktig så desinfiserende morgen. Vel, vel... Forest&Brown i kveld. Det blir fint. Kos døkk
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Illums eller Rafens har sikkert slikt. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God formiddag og helg alle sammen fra Sunnmørshovedstaden, her går dagen og helga med til tømming av leilighet og nedvask. Skulle gjerne gjort 1000 andre ting og vert en helt annen plass, men overtagelsen over helga er ikke til å komme unna.
![]() |
#18 |
Legal Eagle
|
![]()
God morgen fra Rygge-traktene. Grått og høstlig, frokost med kidsa gjennomført, madammen var på fest i går, så der er det neppe no liv på en stund. God tur til BCN-gærningene!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her blir det utpakking og avslapping. Skjebnen ville det til at jeg ikke fikk spist noen kantarell-middager i Berlin, så da blir det kantareller i aften, med et eller annet kjøtt til. Godt å være hjemme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag! Tid for hjemreise etter en uke i Kroatia. Skal med SK4734 fra Split til Oslo. Etter å ha brøytet oss veg frem til Business check-in og mottatt en mengde "herre Gud" og sure blikk er vi nå installert i en liten kontraktslounge. Ikke mye å tygge på, men med overraskende godt utvalg av drikke og velfungerende wifi kan vi nå slappe av en times tid... Skal faktisk bli helt ok å komme hjem igjen. Ha en aldeles fortreffelig dag
![]() Last edited by TriStar; 23-08-2014 at 13:12. Reason: - |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
Aviation Viewing Park er død, lenge leve Runway Visitor Park | LN-KGL | Flyforum | 2 | 18-06-2012 01:07 |
Kan leve i håpet.. | LN-DYA | Flyforum | 1 | 25-09-2009 09:39 |
Galskapen sprer seg... | Utflyttet | Flyforum | 18 | 11-10-2006 17:15 |