![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra takterrassen på Rex Hotel Saigon.
Nydelig hotell i en spennende by, som på alle måter så langt har vært en positiv overraskelse! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Koh Samui. Andre økt med Muay Thai boksing er over. Treneren mente jeg enten var kriger, eller bare idiot, men han syntes det var gøy nok til at han dro ut en halv time ekstra "på huset" uten sparrehansker.
Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment, men jeg er ihvertfall sliten så jeg måtte støtte hånda for å treffe romlåsen. ![]() Ha en fjong dag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo, snart avgårde på jobb og tog i retning Åndalsnes for helga. Håper NSB er i rute littegranne ihverfall. Morsomt at NRK Østlandssendinga sendte reporter til Galemoen for å fortelle at det var hele to bevæpna politifolk hun så.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra feriøya Mallorca og siste dag før avreise hjemover til OSL i morgen med SAS 737-8NG og får håpe at WIFI virker denne gang. Var innom Wideroe.no, men det var ikke satt opp noe fly for i morgen.
HA en god dag hjemme i med disse truslene - håper at all informasjon blir avskrekkende for terroristene og ikke oss. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Tjøme. Årets dukkert ble gjennomført i dag, så kanskje det blir reprise i kveld? Noen ærend inne i Tønsberg venter før jeg planter rævva i en stol på brygga og slapper av med en bok i solen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Legal Eagle
|
![]() ![]() Goooodmorning Grønland! Her er i ferd med å brygge meg en lekker trippel espresso macchiato for å få meg i gang. Ser ut til å bli rundt 32 grader i dag, fire grader kaldere enn i går, så dette skal gå som en lek. Siste dag på jobb før andre ferieperiode, så det er en del ting som må være ferdig før jeg kan slappe av. Ha det fint, folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ahhhhh...da har man gjort unna frokost, og kaffe og avis og ingenting og ingenting og litt tenking på hva man skal gjøre i dag. Konklusjon, får tenkte litt til på hva man skal gjøre, kanskje det blir null og niks. Ha en fin sommerdag i øst og vest, nord og syd!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God, sein morgen fra Leipzig! Deilig med ferie etter en altfor sein eksamensperiode. Iflg. Yr blir ikke dagen så verst. Uansett uvanlig å skrive hjem om ~20 grader i utlandet og bli misunnet "kulden".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Svett fredag fra det Sørlandske!
Ikke lett å sove med 28 grader innendørs. Og det var allerede 26 grader kl 0830. Det betyr sannsynligvis at det blir nok en varm dag..... Bading og øl på agendaen i ettermiddag tipper jeg...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn, takk for bilder fra reisemål som vurderes, reisemål som er besøkt og nabolaget !
![]() 28 graders soverom er ikke ideelt mange dager på rad. Men greit med kveldsvakt, så man kan å ligge litt utover. Litt indretjeneste fortsetter, før man må ut for å supplere med Farris og noe godt til aftens. God fredag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
For en del år siden investerte jeg i en slik på soverommene - det angrer jeg ikke på i år:
![]()
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Fjellhamar
Godt og varmt i dag også. Blir en lang dag på kontoret så får se om jeg tar å fyrer opp grillen her til middag i ettermiddag.... noe luksus får en unne seg når man er på jobb... Helgen går med til indretjeneste. Har litt plen og hekk som på klippes i tillegg til litt forefallet arbeid innendørs. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
For ettermiddag fra Stavern. Her er man turist i eget land. Fikk også se Dakotaen som fløy en tur over her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra et solrikt Tromsø! Litt jobbing i dag, for så å sette kursen mot Oslo og Norway Cup i morgen. Kundeservice, responstid osv. I forhold yil SAS gruppereiser har forøvrig blitt betydelig forverret fra i fjor til i år (vi snakker om responstid på en ukes tid ++ på enkle henvendelser, kredittkort som likevel ikke er lagt inn som betaling, rot med priser hvor man får opplyst noe den ene uken og får prisen økt med 50% uken etter når SAS har tiden til å svare, osv.). Men, men...
Satser forøvrig på godt vær, et fint arrangement, sportslig suksess og ingen spesielle hendelser. Last edited by TOS; 25-07-2014 at 13:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Nok en varm dag her i byen. Skal straks bevege meg ut mot Sola for å ta et fly til Oslo hvor helgen skal tilbringes hos en kamerat. På Fjellhamar faktisk.
Det aner meg at det muligens er noe varmere der faktisk. Vel, vi får se! Ha en trygg helg folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Yeye ... g'morgen fra WIAS-land i Vest, i motsetning til Øst, som åpnet tråden.
Fortsatt noen timer til helg, som er av typen 'tredagers'. Fruen truer med pliktbesøk til Svigermor i SC .. satser på at det i tilfelle kun blir en dagstur. Etter noen dager med regn er det en del villniss som må tas hånd om ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Ecuador. Avreisedag idag, dog bussen går ikke før 1700 så godt med tid til å gjøre ingenting. Satser på å få plassert bakenden ombord hos AA direkte til MIA, har to muligheter, hvis ikke så må man rote via PTY og det hadde egentlig vært greit å slippe.
Skal også bli litt behagelig å komme et sted hvor engelsk er noe mer utbredt enn her nede. Ikke ha noe felles språk å kommunisere på slutter å være eksotisk og spennende etter en stund. Og siden vi visstnok driver på med bilder idag. ![]() Slik så det ut den ene dagen det var sol |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra San Francisco, her gjøres det klart for avhenting av leiebil før turen går southbound til Los Angeles. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Good morning & good night | Fjordheim | Flyforum | 23 | 15-03-2014 11:05 |
Good morning Vietnam | Islending | Flyforum | 15 | 28-07-2013 16:28 |
Good morning Norway | catocontrol | Flyforum | 22 | 23-09-2006 18:14 |