![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har booket en liten uke til Roma i august (nytt steg på veien mot EBG forhåpentligvis), og det fremstår som om SAS ikke tilbyr lounge til Plus-reisende på Fiumicino? Stemmer dette? På andre flyplasser hvor SAS ikke har egen lounge, har jeg erfart at Plus-reisende får tilgang til Lufthansa sin lounge.
![]() Beklager å åpne en ny tråd pga et så enkelt spørsmål, men jeg fant ikke en eksisterende, relevant tråd å plassere denne posten i. Mange takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() http://www.staralliance.com/en/benef...lounge-finder/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mosaici er uansett ganske kjip...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bonusjeger
|
![]()
For å finne lounger en har tilgang til i Plus (og med EBG), se her:
http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-f...oungeoversikt/ Der har man både evt *A lounger, og sammarbeidslounger. Som noen påpeker er dette enkelte steder LH sine lounger - men det gjelder ikke alle steder. Med EBG og *A billett har man vel uansett tilgang i LH business/senator lounger, men i Plus er det vel kun loungene listet på siden lnket til over man har tilgang til.
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Det er noe muffins her, men jeg vet ikke hvilken side som viser riktig informasjon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Sist jeg var i Roma fikk jeg valget mellom loungetilgang og en 15 Euro-voucher - valgte lett det siste og fikk et greit måltid på ute i terminalen i stedet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
I Roma har du tilgang til Aviapartner på Plus billett. Helt grei lounge rundstykker, salat, øl, vin, brennevin. Wifi og utsikt mot flyene. Ingen luksus, men helt ok. Brukes også av Swiss og LH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flyr fra Roma til København med SAS imorgen. Flyet går først 2040, men vet noen hvor tidlig jeg kan sjekke inn min bagasje? Behøver å jobbe noen timer så hadde håpet på å dra ut allerede i 3-4 tiden for så å sitte i loung3. Har sas egne check in skranker??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sist jeg var der åpnet de 2 timer før avgang. Ettersom det er outsourcet handling på utestasjon tar de ikke i mot bagasjen din når de handler f.eks en annen SK flight. Lounge byr heller ikke SAS på lenger i Roma, men det kan du ordne selv med f.eks. Priority Pass. Ikke at den Avia loungen der var sånn kjempebra da, ville heller vært lenger i byen hvis mulig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Lufthansa. Aegeans lounge er ok, men LHs er et par hakk bedre. Du får fast track i security (de stempler det på billetten I loungen om det ikke er gjort ved check-in) men husk at denne ligger etter loungene i ATH. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Har LH og A3 egne lounger i Roma? Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Svaret gjaldt ATH som det ble spurt om lenger opp, men enig i at the ble OT med tanke på overskrift Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
hehe. det var det ja, tiden flyr. Det har jo skjedd litt ting på loungefronten hos SAS etter det.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gjest i lounge med SAS? | mcleif | Reiseforum | 37 | 07-08-2019 10:37 |
SAS begynner med muligheten for reisende til å kjøpe biofuel | mckvakk | Flyforum | 3 | 05-07-2019 00:22 |
SAS med SAS City Lounge | FlightDeck | Reiseforum | 22 | 06-11-2017 14:20 |
Lounge Linate med SAS Plus | cntnry | Reiseforum | 16 | 20-12-2013 15:59 |
Ingen lounge for innenriks reisende i USA med Star* Gold? | haavig | Flyforum | 15 | 24-09-2008 06:03 |