Får TuiFly Nordic flere leveringer i nærmeste fremtid?
Skal fly med TUI fra TRF-RHO til sommeren, noen erfaringer med selskapet?
Går TUI også for disse flatbrød-tynne Recaro-setene på sine nye fly?
Helt ok, brukbar beinplass, men setene og da særlig sitteputene i de nyere maskinene er ikke mye gode - tresmaken inntreffer etter ca. 2,5 timer etter min erfaring. Softproduktet er som ved de fleste charterselskaper, sånn cirka på høyde med en hvilkensomhelst LCC.
Får TuiFly Nordic flere leveringer i nærmeste fremtid?
Skal fly med TUI fra TRF-RHO til sommeren, noen erfaringer med selskapet?
Nokon som har sett bilder og veit om den har fått nye dreamliner/dynamic wave livery?
Fløy faktisk TUIfly Nordic t/r Lanzarote for en måneds tid siden. Setene i begge fly var av en annen type enn Recaro-setene hos f.eks. SAS og Norwegian. De virket mye smalere. Alt i alt en trang opplevelse, og jeg er også utrolig glad for at jeg ikke hadde sete foran eller bak i flyet på grunn av de voldsomme dokøene. Alt i alt en helt kurant opplevelse med hyggelig crew og grei servering. Skal prøve å få lagt ut en rapport!
De flyene jeg fløy var to av deres gamle 737-800 - har de nye med Boeing Sky-interiør andre seter? Og males nye fly i de nye fargene (som andre Tui-selskaper har fått)?
Jeg så den på BFI, og da hadde den "bølge"-livery.
Jeg har sete 2A ned og 3F hjem.
De nye flyene med Sky Interior har nye Racaro-seter.
Så vidt jeg vet så er alle TuiFly Nordic flyene blåmalt. De tyske er vel gulmalt.
Skal alle TuiFly Nordic´s maskiner "bytte" til Skyiner livery?
Nei, de rullerer
Da er SE-DZN ute av flåten. Noen som vet om SE-DZV også skal fases ut?
(Gadd ikke å starte ny tråd...)
OM jeg ikke husker helt feil, så så jeg noe om SE-DZV på Skyliner for kort tid siden, eller var det SE-DZN som gikk til Pegasus?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.