• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY LN-NGF - status

Re: Status LN-NGF

lnngf.jpg

Fikk et bilde av NGF i dag tidlig, dårlige forhold så kvaliteten deretter...
 
Re: Status LN-NGF and Info please on LN-DYX?

Keep the images coming ;)

Any news whether LN-DYX has had any tail art applied, seems strange it's had
a white tail for such a long time, and yet new aircraft are being painted up virtually
straightaway?

Thanks

Terry
 
LN-NGF går til East Midlands for FlyGangwon-lakkering fredag førstkommende Skal tilbake til OSL for litt jobb før avmarsj før den flys til Sør-Korea for å slutte seg til NGG.
 
Dersom man teller hvor mange 737-800 gikk fra Norwegian til Sör-Korea så hadde det kanskje vært en smart ide å sette opp Norwegian i Korea enn i Argentina... ;)
 
Tilbake fra Asia og Korea, landet i kveld på SNN (som 2-NNGF) i følge med ex-LN-NGG (2-NNGG) for stell og klargjøring før turen går til AeroMéxico.

Skyliner:
Boeing 737 -8JP 39017 4234 2-NNGF BBAM Aircraft Leasing ferried 27-28mar21 CRK-BOM-MCT-HER-SNN, for AeroMéxico (+ 39018/4289 2-NNGG ex HL8376) ex HL8377
 
Omlakkert og nærmer seg klar, skal bli til XA-EBN:

Skyliner:
Boeing 737 -8JP 39002 3231 XA-OCC AeroMéxico in full cs at SNN 06may21, SE-reg after paint prior delivery (+ 39017/4234 XA-EBN 2-reg ex 2-NNGF) ex SE-RRD
 
Back
Top