![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen! Her er det mandag allerede. Leser flyforum og ser landinger på Narita fra vinduet på flyplasshotellet. En helt grei morgen! :-) Kom fra ITM i går med ANAs 787. Grei tur på economy. Det var min andre 787 tur. Greit å prøve economy også.
I morgen er det BIZ som gjelder. :-) NRT til MUC. Den flighten gleder jeg meg virkelig til! Ha en flott dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Hei og god morgen! Hørtes ut som en fin start på dagen. Ta gjerne et bilde av utsikten om du vil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Tipper dette blir en travel dag, mye logistikk som skal unnagjøres og en hel bråte med folk som kommer tilbake fra ferie som ikke husker passord, nye kontrakter etc etc... Nuvel, sånn går nu dagan! ![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Sergio og co leverte som vanlig på Hos Thea i går. Jobben kaller og det blir stort sett arbeid med årsoppgjøret. Fotball med noen kolleger etter jobb. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 06-01-2014 at 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Jåttåvågen!
Då er vel jule-og nyttårsferien over og dei fleste er nok forventa tilbake på kontoret. Det blir nok trangt i kantina igjen.... Ellers er Stavanger velsigna med sidelengs regn og tre grader, det blir ein fin dag inne på kontoret ![]() Ha ein flott dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Bodø!
Nok en vinterdag uten tegn til vinter, så veistøvet får herje fritt. Narita høres skikkelig fristende ut akkurat nå, men tipper at det ikke blir Tokyo før i august/september. Ha en super dag alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Ruters røde. På vei til årets første arbeidsdag. Og oppdager til min skrekk at jeg ikke har en eneste flygning planlagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
Salg fra SAS my a**........(*bitter fordi den helga jeg skal ha billetter er det ikke noe tilbud*.... ![]() Ellers regner jeg med det blir en fin dag,kaffe i koppen og de fleste kunder har meldt seg, så dagen får gå med til å ta igjen noe arbeid. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et forblåst Haugesund, våknet faktisk av vinden før 06 hundre i dag morges og har allerede vært på jobb en stund, Hardt å jobbe etter lang juleferie og alt for mye å ta tak i. Blir en lang dag på jobbe dette, uff.
Ha en fin dag. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Regn og sørvestkuling , på'an igjen her i Rogaland. Første uken i det nye året går med til kurs. Det blir oppfrisking av teoretiske kunnskaper. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Trøtt morgen fra KSU. WF552 til TRD om en lille halvtime nå, men først skal en dugelig porsjon kaffe konsumeres. Ha en god en!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I dag tjener jeg dobbelt så mye og vel som det enn mine kolleger. Superekspertisen ble innkalt på overtid. Blir vel noe hyling fra Finansministeren om innkjøp av kåper og vesker. Sånn går no dagan.....
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Trøtt formiddag fra Majorstuen! Fortsatt ingen snø i sikte i hovedstaden, desverre... Kommer nok noe cm oppe i Voksenlia, så det blir i allefall litt hvitt utenfor døra hjemme.
Reisesyk, men blir nok få flights før BKK og HKG med stor-familien i februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Fjellhamar
Så for meg en litt rolig start på dagen, men det gikk til h.... når vi fant diverse sendinger med feil. Enten levert for sent, for mye, for lite el lign. Begynner å få en viss oversikt nå, men har brukt morningen på å nøste meg frem til diverse løsninger. Satser på at resten av dagen blir litt roligere, og at resten av uka roer seg litt i forhold til hvordan Desember var... Ha en fortreffelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
"God" morgen!
Det ble hjemmedag idag og det går i eplejuice+farris mix, håper å kunne få innpå noe mat i løpet av dagen og at man er back to OPS i morgen. Skulle gjerne vært der idag med både 787, 346 og 777, men men ![]() Ha en fjongere dag.
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 06-01-2014 at 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra MOL! Endelig 18 år! Feires snart på helgetur til CPH med WF!
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra et frøsent Nord-Georgia. Isfronten fra nord har krøpet nedover, og vi vil holde oss godt nedenfor streken i hele dag. Til natten ventes det 16-17 minus ... Brrr ... Lyspunktet er at solen vil titte frem ...
Skolene er avlyst - man vil ikke ha skolebusser uten varmeapparat på veien .. regner med at poden får fri i morgen også. Blir en tur over til REM's fødeby i dag - vovsen skal på sin siste kontroll etter operasjonene. Han vil nok aldri bli 100% tilbake til full speed, men det er kanskje like greit. Da er sjansen mindre for at han vil slå opp skaden igjen. Ha en fisefin dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz fra det Sørlandske!
Kroppen er i ulage, men på jobb måtte man. Trøtt som en strømpe etter juleferien. Tell me why I dont like mondays..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy fra Sola, ingen god dag her i gården. Uken startet brått med prosjektmøte og påfølgende befaring. Kjenner at jeg fortsatt er i feriemodus men det mykner vell opp i løpet av uken får en tro.
Ha en fin en. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Narita | robertaas | Flyforum | 11 | 28-05-2017 13:40 |
God mandag morgen fra Ris... | EB | Flyforum | 31 | 01-06-2016 08:48 |
God mandag morgen fra Yokohama | robertaas | Flyforum | 16 | 08-12-2014 16:30 |
God mandag morgen fra Down Under | Farmer | Flyforum | 24 | 31-01-2011 22:45 |
God morgen fra Lillestrøm (mandag) | SQ 777 | Flyforum | 31 | 23-02-2010 11:11 |