![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
I news på deres web i dag, har de økt tillatt bagasje med 10 kg i alle klasser.
30 kg Y, 40 kg C og 50 kg F... Følger vel QR... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gode nyheter! Håper flere følger med, SK f.eks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Sweet, flyr dem om en måned NRT-SIN
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt konge!
Skal fly med de ned til Australia i jula. Spurte de for fire uker siden om det var mulighet for å ta med ekstra koffert(til julegaver) på Economy - uten å måtte betale kilospris pr strekning pr sone ved overvektig koffert. Ønsket heller et fast beløp for hele veien ned. Fikk ikke tilbakemelding etter at jeg ble henvist videre til en spesialavdeling i selskapet. Men nå har det løst seg. ![]() Last edited by Snorreth; 22-11-2013 at 20:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bumper litt i denne igjen.
Kom over en litt rar situasjon - føler jeg. På bookingsiden på hjemmesiden til Singapore Airlines stod det 20 kg på billetten min. Derfor kontaktet jeg flyselskapet for å få bekreftelse på at jeg kunnen ta med en koffert på 30 kg eller 20 kg. De hevdet jeg bare kunne ta 20 kg på turen ned til Australia fordi jeg sjekker inn hos SAS, mens returen kunne jeg 30 kg fordi jeg sjekker inn hos Singapore Airlines. Hvor vanlig praksis er dette? Noen her som har vært i en slik situasjon tidligere? Burde jeg ikke få lov til å sjekke inn 23 kg ifølge logikken, fordi det er SAS' vanlige vektgrense? Last edited by Snorreth; 09-12-2013 at 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vil legge til at sa vi fløy sist i oktober , er *G, så lå under gamle 2x20 kg pr pax. Valgte LH til FRA , fløy code-share med SQ flightnummer og SQ billetter. Selvfølgelig sjekket inn på SK.
Så kanskje lurt å være litt bevisst ved utreise fra OSL ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nå har man vel sett nok av eksempler i det siste at det ofte er ren bingo og ikke nødvendigvis riktig den informasjonen man får når man kontakter diverse flyselskapers call centers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg hadde tatt med utskrift av SAS-siden om IATA-regler + SQs bagasjesider (http://www.singaporeair.com/jsp/cms/...allowances.jsp) som sier "for travel from 15 Nov 13", uten begrensninger om kjøpstidspunktet.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Seteplassering hos SAS på longhaul i alle klasser | 737-405 | Reiseforum | 320 | 03-10-2024 16:59 |
Hva skjedde med tillatt antall bagasje her? | Scandinavian | Småprat | 2 | 28-11-2015 02:34 |
Full EB-opptjening i alle klasser hos SAS, blue1 og WF fra 4. mai | Discus | Reiseforum | 133 | 17-03-2014 14:45 |
Flyselskap med mest tillatt bagasje ? | E-UT | Reiseforum | 16 | 22-12-2012 00:13 |
Re: BA salg i alle klasser... | sail4fun | Reiseforum | 0 | 26-12-2010 10:20 |