![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://reise.aftenposten.no/reise/Ry...l#.UmpaYvnIYyk
Dette blir nytt. I en tid der Ryanair selv innrømmer at antallet nybestillinger faller, gjør den irske lavprisoperatøren nå disse endringene: Fra 1. november kan kunder som har bestilt direkte på nettstedet Ryanair.com få 24 timer fra de utførte bestillingen første gang, til å rette eventuelle mindre feil - stavefeil, navneendringer og ruteendring. Fra 1. november innfører Ryanair «stille flyvninger» før kl 08.00 på morgenen og etter kl 21.00 på kvelden. På flyvninger i disse periodene, vil kommunikasjonsanlegget i flyet ikke brukes til annet enn nødvendige sikkerhetsmeldinger. Fra 1. desember vil Ryanair tillate at passasjerer tar med seg én ekstra håndbagasje (liten dameveske eller liten handlepose fra flyplassen) i tillegg til dagens tillatte håndbagasje. Fra 1. desember vil Ryanair senke gebyret på flyplassen for å printe ut ekstra boardingkort fra 70 Euro (644 kr.) til 15 Euro (138 kr.) for kunder som allerede har sjekket inn online. Fra 5. januar vil Ryanairs standard gebyr for ekstra innsjekket bagasje på flyplassen bli halvert, fra 60 til 30 euro. Og for de som har irritert seg over å måtte skrive inn sikkerhetskode ved prissøk: Disse blir tatt vekk for privatreisende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har helvete fryst over? Aldri sett lignende fra MOL..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg skal ærlig innrømme at jeg også kikket 2 ganger på pc`en her for å se om det sto 01 April. Men det gjorde ikke det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Wow! Hva blir det neste...? Forhandlinger med fagforeningene...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Huff, her går Ryanair feil vei. Er Easyjet fortsatt skikkelig nazi lavkost som lar idioter sponse min billett og vil de komme til Norge?
![]() |
#7 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
http://www.elconfidencial.com/espana...mbarque_45490/ Det her på spansk, men ved brug af Google translate, kan man få en ide, om hvad det drejer sig om Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg tror FR myker opp fordi folk stort sett kan reglene til FR nå. Jeg tror også vi vil se mindre salg ombord fremover, da de fleste selv tar med noe ombord.
Det vi vil se er høyere billettpriser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gjelder SAS også da, men mest interessant er at Ryanair faktisk gjør det - faktisk så Ryanair så godt som eliminert en del avgifter (særlig det upopulære kredittkortgebyret som var skyhøyt) Nå er jeg ikke Ryanairs største fan(unngår dem om jeg kan pga deres arbeidspolitikk), men det ser ut som O'Learys utspill om at de skal lytte mer ser til kundene ser ut til å ha effekt. Om det en gang blir tillatt for de ansatte å fagorganisere seg så vil jeg nok bruke dem uten å nøle.
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10121192 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror de må myke opp servicen litt og;
http://www.youtube.com/watch?v=ASDuLY3F4v0
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair UK starter opp | Trdfly | Flyforum | 3 | 24-12-2018 13:42 |
Ryanair-passasjer spiste opp vinnerlodd | Martin | Flyforum | 6 | 01-03-2010 17:14 |
Ryanair grounder opp til 10% av flaaten | Tommy777 | Flyforum | 12 | 09-06-2008 18:17 |
Ryanair endrer reglene for synshemmede | Jens W | Flyforum | 0 | 16-11-2005 11:48 |
Ryanair opp 20% i januar | Jens W | Flyforum | 0 | 04-02-2005 09:12 |